وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Unity Visual Scripting: Learn Game Coding The Easy Way

سرفصل های دوره

Learn object oriented programming by building 2D & 3D games in Unity using the C# visual scripting language.


1. Introduction & Setup
  • 1. Promo Video
  • 2. Welcome To The Course
  • 3. Installing Unity
  • 4. Introducing Unity
  • 5. Introducing Bolt
  • 6. Community & Support
  • 7. Accessing Our Projects
  • Files.zip

  • 2. Microbe Mayhem
  • 1. Section Intro - Microbe Mayhem
  • 2. Project Setup
  • 3. Using the Transform Tools
  • 4. Using Graph Variables
  • 5. Basic 2D Movement
  • 6. Smooth Movement
  • 7. Using Delta Time
  • 8. Using Input Get Axis
  • 9. Normalizing Movement
  • 10. Introducing Collision
  • 11. Using Trigger Colliders
  • 12. Using Object Variables
  • 13. Introducing Conditionals
  • 14. Creating a New Enemy
  • 15. Using Random Range
  • 16. Making a Cooldown
  • 17. Wrap Up - Microbe Mayhem
  • Files.zip

  • 3. Arrows Away
  • 1. Section Intro - Arrows Away
  • 2. Game Design - Arrows Away
  • 3. Project Setup
  • 4. Rigidbody Movement
  • 5. Finishing Player Movement
  • 6. Camera Setup
  • 7. Rotating The Camera
  • 8. Using Mathf Clamp
  • 9. Adding A Reticle
  • 10. Introducing Prefabs
  • 11. Instantiating An Arrow
  • 12. Adding Force To Arrows
  • 13. Hiding The Cursor
  • 14. Managing Arrow Instances
  • 15. Using Null Checks
  • 16. Making The Targets
  • 17. Creating The Environment
  • 18. Scoring Points
  • 19. Hitting The Bullseye
  • 20. Making A Particle Effect
  • 21. Triggering A Particle Effect
  • 22. Adding Player Score
  • 23. Displaying Player Score
  • 24. Charging Up Arrows
  • 25. Clamping Arrow Power
  • 26. Using A Slider
  • 27. Setting Flight Orientation
  • 28. Fixing The Launch Rotation
  • 29. Decreasing Arrow Power
  • 30. Adding A Timer
  • 31. Making A Game Over Panel
  • 32. Finishing The Game Loop
  • 33. Wrap Up - Arrows Away
  • Files.zip

  • 4. Icy Ascent
  • 1. Section Intro - Icy Ascent
  • 2. Icy Ascent - Game Design
  • 3. Project Setup
  • 4. Using Sorting Layers
  • 5. Introducing Sprite Shapes
  • 6. Refining Sprite Shapes
  • 7. Using Edge Colliders
  • 8. Setting Up The Player
  • 9. Making Player Animations
  • 10. Using The Animator
  • 11. Setting Up The Input System
  • 12. Introducing State Graphs
  • 13. Activating Player Animations
  • 14. Horizontal Player Movement
  • 15. Refining Player Movement
  • 16. Flipping The Player Sprite
  • 17. Making The Player Jump
  • 18. Refining The Jump
  • 19. Adding A Jump Animation
  • 20. Smoothing the Transitions
  • 21. Cinemachine Follow Camera
  • 22. Adding A Camera Confiner
  • 23. Setting Up Moving Platforms
  • 24. Finishing Moving Platforms
  • 25. Adding A Ground Check
  • 26. Adding A Fall State
  • 27. Improving The Landing
  • 28. Setting Up Hazards
  • 29. Snowman Enemy States
  • 30. Adding Snowman Projectiles
  • 31. Changing Snowman Direction
  • 32. Fixing Movement Bugs
  • 33. Finishing The Death State
  • 34. Adding Snow VFX
  • 35. Finishing Game VFX
  • 36. Decorating The Level
  • 37. Creating Parallax Effect
  • 38. Making The Game Loop
  • 39. Wrap Up - Icy Ascent
  • Files.zip

  • 5. Continuing Your GameDev Journey
  • 1. Bonus Lecture.html
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    افزودن به سبد خرید
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    شناسه: 39654
    حجم: 6043 مگابایت
    مدت زمان: 896 دقیقه
    تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید