وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Unity Visual Scripting: Learn Game Coding The Easy Way

سرفصل های دوره

Learn object oriented programming by building 2D & 3D games in Unity using the C# visual scripting language.


1. Introduction & Setup
  • 1. Promo Video
  • 2. Welcome To The Course
  • 3. Installing Unity
  • 4. Introducing Unity
  • 5. Introducing Bolt
  • 6. Community & Support
  • 7. Accessing Our Projects
  • Files.zip

  • 2. Microbe Mayhem
  • 1. Section Intro - Microbe Mayhem
  • 2. Project Setup
  • 3. Using the Transform Tools
  • 4. Using Graph Variables
  • 5. Basic 2D Movement
  • 6. Smooth Movement
  • 7. Using Delta Time
  • 8. Using Input Get Axis
  • 9. Normalizing Movement
  • 10. Introducing Collision
  • 11. Using Trigger Colliders
  • 12. Using Object Variables
  • 13. Introducing Conditionals
  • 14. Creating a New Enemy
  • 15. Using Random Range
  • 16. Making a Cooldown
  • 17. Wrap Up - Microbe Mayhem
  • Files.zip

  • 3. Arrows Away
  • 1. Section Intro - Arrows Away
  • 2. Game Design - Arrows Away
  • 3. Project Setup
  • 4. Rigidbody Movement
  • 5. Finishing Player Movement
  • 6. Camera Setup
  • 7. Rotating The Camera
  • 8. Using Mathf Clamp
  • 9. Adding A Reticle
  • 10. Introducing Prefabs
  • 11. Instantiating An Arrow
  • 12. Adding Force To Arrows
  • 13. Hiding The Cursor
  • 14. Managing Arrow Instances
  • 15. Using Null Checks
  • 16. Making The Targets
  • 17. Creating The Environment
  • 18. Scoring Points
  • 19. Hitting The Bullseye
  • 20. Making A Particle Effect
  • 21. Triggering A Particle Effect
  • 22. Adding Player Score
  • 23. Displaying Player Score
  • 24. Charging Up Arrows
  • 25. Clamping Arrow Power
  • 26. Using A Slider
  • 27. Setting Flight Orientation
  • 28. Fixing The Launch Rotation
  • 29. Decreasing Arrow Power
  • 30. Adding A Timer
  • 31. Making A Game Over Panel
  • 32. Finishing The Game Loop
  • 33. Wrap Up - Arrows Away
  • Files.zip

  • 4. Icy Ascent
  • 1. Section Intro - Icy Ascent
  • 2. Icy Ascent - Game Design
  • 3. Project Setup
  • 4. Using Sorting Layers
  • 5. Introducing Sprite Shapes
  • 6. Refining Sprite Shapes
  • 7. Using Edge Colliders
  • 8. Setting Up The Player
  • 9. Making Player Animations
  • 10. Using The Animator
  • 11. Setting Up The Input System
  • 12. Introducing State Graphs
  • 13. Activating Player Animations
  • 14. Horizontal Player Movement
  • 15. Refining Player Movement
  • 16. Flipping The Player Sprite
  • 17. Making The Player Jump
  • 18. Refining The Jump
  • 19. Adding A Jump Animation
  • 20. Smoothing the Transitions
  • 21. Cinemachine Follow Camera
  • 22. Adding A Camera Confiner
  • 23. Setting Up Moving Platforms
  • 24. Finishing Moving Platforms
  • 25. Adding A Ground Check
  • 26. Adding A Fall State
  • 27. Improving The Landing
  • 28. Setting Up Hazards
  • 29. Snowman Enemy States
  • 30. Adding Snowman Projectiles
  • 31. Changing Snowman Direction
  • 32. Fixing Movement Bugs
  • 33. Finishing The Death State
  • 34. Adding Snow VFX
  • 35. Finishing Game VFX
  • 36. Decorating The Level
  • 37. Creating Parallax Effect
  • 38. Making The Game Loop
  • 39. Wrap Up - Icy Ascent
  • Files.zip

  • 5. Continuing Your GameDev Journey
  • 1. Bonus Lecture.html
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    شناسه: 39654
    حجم: 6043 مگابایت
    مدت زمان: 896 دقیقه
    تاریخ انتشار: 22 مرداد 1403
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید