در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Customer service is about providing the best experience to a customer—yet, a lot of the time customer service reps find that their hands are tied, and that what the customer wants is not something the rep can deliver. How can CSRs work to keep the relationship with the company strong and intact? This course outlines a simple four-step approach that can be used in a variety of customer service settings. Learn about communication styles, methods, and approaches that can be applied to challenging situations like delivering bad news, handling concerns, and more.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
تجربه مشتری: تهیه سند شخصیت مشتری
ایجاد مکالمات مثبت با مشتریان چالش برانگیز
آموزش بازگرداندن شرایط از سخت و دشوار به عادی ( برای مشتری و خودتان )
آموزش استفاده از یکدلی ( Empathy ) در خدمات مشتریان
ارائه اخبار بد به مشتری
Customer Service: How to Deliver Support Across Languages
Building Rapport with Customers
Empathy for Customer Service Professionals
آموزش استراتژیهای کنترل تلفنی در خدمات مشتریان