در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

Make every customer interaction meaningful by building real human connections. In this course, customer service expert Myra Golden shares simple yet powerful techniques to establish rapport within the first few seconds of an interaction, making customers feel respected and at ease.
Learn how to actively listen and pick up on verbal and nonverbal cues to keep conversations flowing smoothly. Tailor your communication style to match the customer's pace and preferences, whether chatting online, corresponding over email, or delivering difficult news face-to-face.
Gain actionable strategies to transform transactional exchanges into compassionate, person-to-person interactions that meet customer needs and make them feel truly heard and understood.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

Delivering Bad News to a Customer

Customer Service: How to Deliver Support Across Languages

ارائه اخبار بد به مشتری

آموزش استفاده از یکدلی ( Empathy ) در خدمات مشتریان

آموزش بازگرداندن شرایط از سخت و دشوار به عادی ( برای مشتری و خودتان )

Empathy for Customer Service Professionals

تجربه مشتری: تهیه سند شخصیت مشتری

ایجاد مکالمات مثبت با مشتریان چالش برانگیز

آموزش استراتژیهای کنترل تلفنی در خدمات مشتریان
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها