در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در بازار رقابتی امروز، دانستن مشتری شما تقریبا به اندازه دانستن محصولات و خدمات خود مهم است. با بودجه های بازاریابی محدود و رقابت برای توجه مصرف کننده، شما باید پیام خود را بهینه سازی کنید تا افراد را هدف قرار دهید که به احتمال زیاد به فروش می رسند. در این دوره، میرا طلایی به شما نشان می دهد که چگونه شخصیت های مشتری را ایجاد کنید که به شما امکان می دهد تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و تعامل را بهبود بخشید. او راهنمایی های مهم مانند نحوه انجام تحقیقات، نحوه شناسایی انگیزه و نقاط درد مشتریان خود را به اشتراک می گذارد، و راه هایی برای اعمال اطلاعات شخصیتی برای تعامل، پشتیبانی و حل مسئله. با پیروی از راهنمای گام به گام خود را همراه با یک ورق تقلب از قالب های شخصیت - شما ابزار برای ایجاد شخصیت مشتری خود را برای کمک به افزایش فروش.
عنوان اصلی : Customer Experience: Creating Customer Personas
سرفصل های دوره :
مقدمه:
چه شخصی مشتری و چرا شما به آنها نیاز دارید
1. شخصیت های مشتری: آنها چه هستند و نه:
چهار اشتباه بزرگ با مشتریان مشتری
2. ایجاد مشتری مشتری:
شروع با نقشه سفر
مرحله اول: انجام تحقیقات
مرحله دوم: شناسایی انگیزه های مشتری و نقاط درد
مرحله سوم: نام و شخصیت مشتریان خود را
3. بیشترین استفاده از مشتریان مشتری را دریافت کنید:
لحظه حقیقت
فروشگاه های جدید با استفاده از Personas
نتیجه گیری:
شروع، توقف، ادامه تمرین
Customer Experience: Creating Customer Personas
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Delivering Bad News to a Customer
Empathy for Customer Service Professionals
آموزش بازگرداندن شرایط از سخت و دشوار به عادی ( برای مشتری و خودتان )
ارائه اخبار بد به مشتری
آموزش استراتژیهای کنترل تلفنی در خدمات مشتریان
ایجاد مکالمات مثبت با مشتریان چالش برانگیز
Building Rapport with Customers
Customer Service: How to Deliver Support Across Languages
آموزش استفاده از یکدلی ( Empathy ) در خدمات مشتریان