در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
هنگامی که با مشتری مواجه می شوید، چه کاری انجام می دهید که بر روی یک تاخیر، لغو یا اعتراض به یک سیاست مواجه می شود؟ چگونه می توانید به طور کامل مسئله خود را در هنگام تعامل خود را از چنین یادداشت ترش شروع می شود؟ در این دوره، Myra Golden رویکردهایی را به اشتراک می گذارد که می تواند به شما کمک کند تا چنین مکالمات را اصلاح کنید و از کلمات و اقدامات خود برای قرار دادن یک ضعف مثبت بر روی وضعیت منفی دیگر استفاده کنید. یاد بگیرید چگونه از همدلی استفاده کنید و پیگیری کنید تا حس ارتباط با مشتریان را تقویت کنید. کلمات و عبارات را برای جلوگیری از خدمات مشتری، نحوه استفاده از زبان مشارکت برای ترک مردم احساس شنیدن و رضایت، و نحوه به درستی عذرخواهی کنید. به علاوه، یاد بگیرید چگونه به نزدیک شدن به شرایط دنیای واقعی، مانند مسائل صورتحساب.
عنوان اصلی : Creating Positive Conversations with Challenging Customers
سرفصل های دوره :
مقدمه:
به مشتری بگویید چه کاری می توانید انجام دهید
1. کار با مشتریان دشوار:
با مشتریان مثبت باشید، تحریک نکنید
مشتریان خود را پخت
بپرسید چه چیز دیگری ممکن است مشتریان شما نیاز داشته باشند
2. مهارت های موقعیت مثبت:
استفاده از مشارکت زبان با مشتریان
غلبه بر مقاومت با مشتریان
برای تعاملات مثبت با مشتریان همدردی کنید
کلمات و عبارات برای جلوگیری از و گزینه های بهتر
چگونه به مشتریان عذرخواهی کنید
3. موقعیت مثبت در عمل:
موقعیت های بازگشت و سیاست های بازپرداخت شما
مسائل با پرداخت صورتحساب یا پاداش مشتری
رقیب شما بهتر است
نتیجه گیری:
شروع، توقف، ادامه تمرین
Creating Positive Conversations with Challenging Customers
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Building Rapport with Customers
Empathy for Customer Service Professionals
Delivering Bad News to a Customer
ارائه اخبار بد به مشتری
آموزش استراتژیهای کنترل تلفنی در خدمات مشتریان
آموزش بازگرداندن شرایط از سخت و دشوار به عادی ( برای مشتری و خودتان )
Customer Service: How to Deliver Support Across Languages
تجربه مشتری: تهیه سند شخصیت مشتری
آموزش استفاده از یکدلی ( Empathy ) در خدمات مشتریان