در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
خدمات مشتری در مورد ارائه بهترین تجربه به یک مشتری است، اما بسیاری از زمان های خدمات مشتری را دریافت کنید که دستان خود را گره خورده است، و آنچه که مشتری می خواهد چیزی نیست که نماینده می تواند تحویل دهد. چگونه CSRS کار می کند تا ارتباط برقرار کردن با شرکت قوی و دست نخورده را حفظ کند؟ این دوره یک رویکرد ساده چهار مرحله ای را ارائه می دهد که می تواند در انواع تنظیمات خدمات مشتری مورد استفاده قرار گیرد. در مورد سبک های ارتباطی، روش ها و رویکردهایی که می تواند برای به چالش کشیدن موقعیت هایی مانند ارائه اخبار بد، نگرانی های دستکاری و موارد دیگر استفاده شود، یاد بگیرید.
عنوان اصلی : Delivering Bad News to a Customer
سرفصل های دوره :
مقدمه:
ارائه اخبار بد بدون ترس
1. مشکل و راه حل:
چگونه اکثر مردم آن را اشتباه می گیرند
راه حل: چهار کلید
2. چهار کلید برای ارائه اخبار بد:
روشن و صریح باشید
نگرانی را تصدیق کنید
به سؤالات باز باشید و آنها را تشویق کنید
جایگزین پیشنهاد دهید
3. در شرایط خاص چه باید کرد:
تضادهای سیاستی
انجام این کار غیرممکن است
نه گفتن
4. کانالهای ارتباطی :
ارسال اخبار بد از طریق ایمیل
ارائه اخبار بد از طریق پیامک یا چت
خبر بد را از طریق تلفن ارسال می کنید
ارائه اخبار بد رو در رو
نتیجه گیری:
خبر خوب در مورد اخبار بد
Delivering Bad News to a Customer
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Delivering Bad News to a Customer
Empathy for Customer Service Professionals
آموزش استراتژیهای کنترل تلفنی در خدمات مشتریان
ایجاد مکالمات مثبت با مشتریان چالش برانگیز
Customer Service: How to Deliver Support Across Languages
آموزش استفاده از یکدلی ( Empathy ) در خدمات مشتریان
تجربه مشتری: تهیه سند شخصیت مشتری
Building Rapport with Customers
آموزش بازگرداندن شرایط از سخت و دشوار به عادی ( برای مشتری و خودتان )