وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

ارائه اخبار بد به مشتری

سرفصل های دوره

خدمات مشتری در مورد ارائه بهترین تجربه به یک مشتری است، اما بسیاری از زمان های خدمات مشتری را دریافت کنید که دستان خود را گره خورده است، و آنچه که مشتری می خواهد چیزی نیست که نماینده می تواند تحویل دهد. چگونه CSRS کار می کند تا ارتباط برقرار کردن با شرکت قوی و دست نخورده را حفظ کند؟ این دوره یک رویکرد ساده چهار مرحله ای را ارائه می دهد که می تواند در انواع تنظیمات خدمات مشتری مورد استفاده قرار گیرد. در مورد سبک های ارتباطی، روش ها و رویکردهایی که می تواند برای به چالش کشیدن موقعیت هایی مانند ارائه اخبار بد، نگرانی های دستکاری و موارد دیگر استفاده شود، یاد بگیرید.

عنوان اصلی : Delivering Bad News to a Customer

سرفصل های دوره :

مقدمه:
ارائه اخبار بد بدون ترس
1. مشکل و راه حل:
چگونه اکثر مردم آن را اشتباه می گیرند
راه حل: چهار کلید
2. چهار کلید برای ارائه اخبار بد:
روشن و صریح باشید
نگرانی را تصدیق کنید
به سؤالات باز باشید و آنها را تشویق کنید
جایگزین پیشنهاد دهید
3. در شرایط خاص چه باید کرد:
تضادهای سیاستی
انجام این کار غیرممکن است
نه گفتن
4. کانالهای ارتباطی :
ارسال اخبار بد از طریق ایمیل
ارائه اخبار بد از طریق پیامک یا چت
خبر بد را از طریق تلفن ارسال می کنید
ارائه اخبار بد رو در رو
نتیجه گیری:
خبر خوب در مورد اخبار بد

نمایش سرفصل های انگلیسی

Delivering Bad News to a Customer

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: 4584
حجم: 330 مگابایت
مدت زمان: 48 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1400
ارائه اخبار بد به مشتری
ارائه اخبار بد به مشتری 1
ارائه اخبار بد به مشتری 2
ارائه اخبار بد به مشتری 3
ارائه اخبار بد به مشتری 4
ارائه اخبار بد به مشتری 5
ارائه اخبار بد به مشتری 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید