در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
ابزارها و تکنیک های ماندن با انگیزه و تولیدی هنگام ایجاد بازی های ویدیویی یا برنامه ها.
عنوان اصلی : Finish It! Motivation & Processes For Video Game Development
سرفصل های دوره :
دید سطح بالا:
کتاب کار دوره
پروژه شما چیست؟
اتلاف وقت نیست
چرا این پروژه؟
چرا قدرتمند شما
به اشتراک گذاری و سؤال کردن
مدل های نقش
چگونه به پایان می رسید؟
تغییرات و شکاف ها
سخت ترین سوال
قصد در مقابل تعهد
نقاط عطف Ballpark
یادداشت در مورد کتاب کار
بدون انسداد:
بخش 2 مقدمه
چرا به تعویق می افتیم
حافظه پنهان خود را پاک کنید
ارزیابی صادقانه
الگوی تعلل
تکنیک VNT
یادآوری 1 دقیقه شماره 1
چرا من مسدود شده ام؟
از چه کسی می توانید بپرسید
کشتن حواس پرتی
گردش کار شما
کار کنید یا کار نکنید
یافتن جریان
خاص بودن
تعیین اهداف خوب
حرکت ساختمان:
بخش 3 مقدمه
مهمترین
چابک است
داستان های کاربر
پوست در بازی
دوست پاسخگویی
ورودی ها خروجی نیستند
محیط خود را تغییر دهید
تعهد کنید
عادات ساختمان:
بخش 4 مقدمه
MVP شما
عقب ماندگی خود را ایجاد کنید
نقاط عطف مبتنی بر رویداد
متعهد به ورودی ها
اشتراک گذاری مراقبت است
با چه کسی به اشتراک می گذارد
نحوه به اشتراک گذاری پروژه ها
بازخورد منفی
zig zag تکرار نمی شود
برخورد با خزش دامنه
فلج تجزیه و تحلیل
بتن بودن
دریافت نتایج:
بخش 5 مقدمه
یک یادداشت سریع ...
اگر بپرسیم چه؟
چهار whys
سمت چپ / سمت راست
ماراتن اسپرینت نیست
فیزیولوژی خود را مدیریت کنید
بازاریابی محصول خود را
چه موقع متوقف شود
بهبود مداوم:
بخش 6 مقدمه
با استفاده از کتاب کار خود
بیشتر برای آمدن!
رانده شدن
وضعیت کار
ادامه سفر GAMEDEV:
سخنرانی جایزه
Finish It! Motivation & Processes For Video Game Development
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Programming Design Patterns For Unity: Write Better Code
Complete Godot 2D: Develop Your Own 2D Games Using Godot 4
Programming Design Patterns For Unity: Write Better Code
Blender Anime Character
Unity Visual Scripting: Learn Game Coding The Easy Way
Unity Shader Graph: Create Procedural Shaders & Dynamic FX
Make Online Games Using Unity’s NEW Multiplayer Framework
Pixel Art Fundamentals: Introduction to 2D Game Pixel Art
Blender Material Nodes Master: Create Procedural 3D Textures
Pixel Art Environments: 2D Environment Design & Animation.