در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بیاموزید که چگونه دارایی های بازی AAA را در ماده نقاش و موتور غیر واقعی در این راهنمای کامل MasterClass ایجاد کنید
عنوان اصلی : Substance Painter to Unreal Engine 5 Masterclass
سرفصل های دوره :
مقدمه:
معرفی Substance Painter به Unreal Engine 5 Masterclass
مقدمه ای بر Substance Painter :
درس 2 - کار با اودیم ها
درس 3 - پیمایش در Viewport
درس 4 - آماده کردن نقشه های بافت
کار با لایهها و ماسکها:
معرفی ماسک
ایجاد چندین لایه
ایجاد طرح پرچم
به فیلترهای Substance Painter خوش آمدید:
کار با فیلترها
ماسک های ایزوله گردش کار حرفه ای
ایجاد و صادرات مواد هوشمند:
راه اندازی مواد هوشمند چوب
ایجاد Edgewear
استفاده از ویرایشگر Cavity Mask
کار با روشنایی پخته
افزودن کانال های ناهمواری
Applying Textures Complete Workflow :
استفاده از تابع Mirror
ایجاد انواع مواد
استفاده از بافت ها به روش آسان
کار با مواد فلزی سبک بخش 1 :
ایجاد مواد فلزی سبک
افزایش پیچیدگی
افزودن چندین لایه ناهمواری
کار با مواد فلزی سبک بخش 2:
طراحی Tri-Planer چیست؟
تکمیل مواد فلزی سبک
ایجاد دودکش برنجی
کار با شیشه و انتشار:
نحوه ایجاد جلوه شیشه ای استیلیز شده
نفس نفس زدن با ماسک
کار با Height Maps
تمام فانوس ها
نقاشی پروجکشن و Tri-Planer Projection:
کار با آلفا و برگردان
به Projection Painting خوش آمدید
صادرات مواد هوشمند
تکمیل بافت واگن سبک
پردازش و صادرات نقشه های بافت در Substance Painter:
تنظیم رندر نقاش مواد
صادرات رندرها
صادر کردن نقشه های بافت
راه اندازی و معرفی Unreal Engine 5:
درس 35 - راه اندازی Unreal Engine 5
درس 36 - راهنمای معرفی رابط کاربری
درس 37 - پیمایش در Viewport
درس 38 - وارد کردن واگن ما به UE5
تنظیم نقشههای بافت:
درس 39 - تنظیم بافت های مجازی
درس 40 - استفاده از مواد در مدل ما
راه اندازی درختان و صخره ها:
درس 41 - واردات سنگ و درخت
ایجاد شاخ و برگ در Unreal Engine 5 :
درس 42 - تنظیم بافت های شاخ و برگ
درس 43 - ایجاد رئالیسم با شبکه
درس 44 - ایجاد برگهای چندگانه
درس 45 - تغییر منشا گیاهان ما
درس 46 - ایجاد گیاهان بزرگ با حالت مدلسازی
درس 47 - تمام کردن گیاهان ما
ایجاد انیمیشن های باد:
درس 48 - ایجاد مواد شاخ و برگ
درس 49 - راه اندازی Vertex Painting
درس 50 - وزن کردن گیاهان
درس 51 - ایجاد انیمیشن های باد
جان بخشیدن به صحنه:
درس 52 - به برس شاخ و برگ خوش آمدید
درس 53 - تنظیم فضای صحنه ما
نقاشی بافت با چندین بافت:
درس 54 - راه اندازی مواد چند بافتی
درس 55 - نقاشی زمین با رنگ مش
درس 56 - ایجاد کنترل برای رنگ بافت ما
به سیستم Unreal Engine Niagra خوش آمدید:
درس 57 - به سیستم UE5 Niagra خوش آمدید
درس 58 - ایجاد کرم شب تاب
سیستم پل کویکسل:
درس 59 - به پل کویکسل خوش آمدید
درس 60 - ایجاد آتش و اخگر
چاپهای آبی موتور غیرواقعی:
درس 61 - کلاس های Blueprint چیست؟
درس 62 - شروع تنظیمات اولیه صحنه
پر کردن صحنه ما با شاخ و برگ:
درس 63 - ایجاد چمن متحرک
درس 64 - اضافه کردن درختان به صحنه ما
درس 65 - افزودن گیاهان و سرخس های ایجاد شده ما
درس 66 - اتمام شاخ و برگ صحنه
افزودن آتش به صحنه ما:
درس 67 - استفاده از Fire Setup
نورپردازی، مه و حجم سنجی:
درس 68 - تنظیم صحنه پس زمینه گرادیان
درس 69 - اضافه کردن نورهای بیشتر به صحنه ما
متحرک سازی پارچه و شبیه سازی:
درس 70 - نحوه تنظیم انیمیشن های پرچم
دوربینها و پست پردازش رندر ما:
درس 71 - شروع جزئیات بیشتر زمین
درس 72 - راه اندازی دوربین در Unreal Engine
درس 73 - پردازش پست چیست
درس 74 - بهینه سازی و تنظیم دقیق نورپردازی
افزودن صدا و محیط:
درس 75 - افزودن صدا به صحنه ما
درس 76 - تنظیم رندرهای با کیفیت HD
ایجاد و ویرایش یک فیلم کوتاه:
درس 77 - ساخت فیلم غیرواقعی
درس 78 - ترکیب ویدئو و صدا با بلندر 3
دود تلطیف شده درسی اضافی:
درس 79 - دود تلطیف شده اضافی
بخش 29 - درس بیرونی:
درس 80 - درس بیرونی
Substance Painter to Unreal Engine 5 Masterclass
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Unreal Engine 5 Third Person Game & Stylized Environment
Blender to Unreal Engine 3D Plants and Vegetation
Blender Lighting & Compositing for Beginners
Creating Stunning Environments in UE5 A Game Artist Bootcamp
Blender Lighting & Compositing for Beginners
Blender 4 Geometry Nodes for Beginners
Substance Painter Beginners Guide To 3D Game Texturing
Blender Beginner’s Bootcamp
Substance Painter Beginner’s Guide to Game Texturing
Unreal Engine 5 Visual Novel and Narrative Game Design