در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Build your confidence in delivering support to global customers. In this course, customer service expert Myra Golden outlines how to be successful in supporting global customers confidently and efficiently–especially if your first language is not English. Learn how to recognize the role confidence plays in supporting cross-cultural customers, and practice elevating your confidence by exploring any personal obstacles you may experience. Myra also shares proven techniques for creating rapport and connection with all of your customers. Finally, discover how to foster connection and avoid upsetting customers by empathetically addressing and acknowledging their concerns.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Empathy for Customer Service Professionals
تجربه مشتری: تهیه سند شخصیت مشتری
ایجاد مکالمات مثبت با مشتریان چالش برانگیز
Delivering Bad News to a Customer
ارائه اخبار بد به مشتری
آموزش استراتژیهای کنترل تلفنی در خدمات مشتریان
آموزش بازگرداندن شرایط از سخت و دشوار به عادی ( برای مشتری و خودتان )
آموزش استفاده از یکدلی ( Empathy ) در خدمات مشتریان
Building Rapport with Customers