در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Explore the foundations of CRM, covering data-driven strategies, customer segmentation, loyalty programs & methodologies
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Certified Leadership Coaching Conversations Program (CLCCP)
Certified Workplace Culture & Engagement Expert (CWCEE)
Certified Enterprise Strategic Management Expert (CESME)
Module 2 -Set the Foundations for Culture of Excellence(CoE)
Certified Business Process Modelling Professional (CBPM-Pro)
Certified Life Stress Management Professional (CLSM-Pro)
Certified Enterprise Strategy Implementation Expert (CESIE)
Certified Employee Engagement Improvement Expert (CEEIE)
Certified Business Analysis- Analyst Professional(CGBAA-Pro)
Certified Smart Quality Management System & QC Professional