وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها
2

Mastering Game Development with libGDX

سرفصل های دوره

A Comprehensive Guide to Creating Interactive Games


1. Getting Started with Java and libGDX Game Development
  • 1.1 Source Code.zip
  • 1. Install Java and Eclipse
  • 2. Plugin Installation for Eclipse
  • 3. How to Create a LibGDX Project
  • 4. libGDX Sprite and SpriteBatch
  • 5. libGDX Orthographic Camera
  • 6. libGDX Game Lifecycle
  • 7. libGDX Input Proccesing

  • 2. libGDX Project SetUp
  • 1. libGDX Project SetUp

  • 3. In-Depth libGDX Game Development Guide
  • 1. Creating libGDX Game Project
  • 2. Main Class Set-Up
  • 3. Monty Class Development
  • 4. Deep Dive Monty Class Development
  • 5. Door Class Development
  • 6. Deep Dive Door Class Development
  • 7. The Game Manager Class
  • 8. Deep Dive The Game Manager Class
  • 9. Input Management
  • 10. Deep Dive Input Management
  • 11. Handling the Doors
  • 12. Deep Dive Handling the Doors
  • 13. Restarting the Game
  • 14. Deep Dive Restarting the Game
  • 15. Set Background
  • 16. Deep Dive Set Background
  • 17. Text Management
  • 18. Deep Dive Text Management

  • 4. Building a Mole Whacking Game with libGDX
  • 1. Section Overview Creating Mole Game Project
  • 2. Setting Game and Cameras
  • 3. Creating the Mole Class
  • 4. Creating the Game Manager Class
  • 5. Mole Class Update
  • 6. Animating the Moles
  • 7. Game Sound Management
  • 8. Text Management
  • 9. Section Conclusion

  • 5. Developing a Catch Ball Game with libGDX
  • 1. Catch Ball Project Set-Up
  • 2. Game Manager Development
  • 3. Main Class
  • 4. Set Up Cameras and Viewpoints
  • 5. Create the Basket
  • 6. Input Manager Set Up
  • 7. Create the Ball
  • 8. Spawn Manager Development
  • 9. Randomize and Display the Ball
  • 10. Text Manager Class Development
  • 11. Display Score and Record
  • 12. Menu Screen Display
  • 13. Menu Screen Functionality
  • 14. Back Key Set Up
  • 15. Action Sound Implementation
  • 16. Add Background Sound
  • 17. Section Conclusion

  • 6. Building a Cheese Chase Game with libGDX
  • 1. Get The Cheese Section Overview
  • 2. Project Set Up and Cheese Game Class
  • 3. Base Screen Development
  • 4. Creating the Mouse Actor
  • 5. Animating the Mouse Actor
  • 6. Displaying the Mouse
  • 7. Moving the Mouse
  • 8. Displaying the Cheese
  • 9. Mouse - Cheese Intersection
  • 10. Displaying the Background
  • 11. Adding Text Graphics to Your Game
  • 12. Adding Menu Screen to Your Game
  • 13. Section Conclusion
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    افزودن به سبد خرید
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    شناسه: 29055
    حجم: 5460 مگابایت
    مدت زمان: 569 دقیقه
    تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید