در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Build your confidence in delivering support to global customers. In this course, customer service expert Myra Golden outlines how to be successful in supporting global customers confidently and efficiently–especially if your first language is not English. Learn how to recognize the role confidence plays in supporting cross-cultural customers, and practice elevating your confidence by exploring any personal obstacles you may experience. Myra also shares proven techniques for creating rapport and connection with all of your customers. Finally, discover how to foster connection and avoid upsetting customers by empathetically addressing and acknowledging their concerns.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش استفاده از یکدلی ( Empathy ) در خدمات مشتریان
آموزش استراتژیهای کنترل تلفنی در خدمات مشتریان
تجربه مشتری: تهیه سند شخصیت مشتری
آموزش بازگرداندن شرایط از سخت و دشوار به عادی ( برای مشتری و خودتان )
Empathy for Customer Service Professionals
ارائه اخبار بد به مشتری
Delivering Bad News to a Customer
ایجاد مکالمات مثبت با مشتریان چالش برانگیز
Building Rapport with Customers