وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Empathy for Customer Service Professionals

سرفصل های دوره

Customer service people may answer questions accurately and resolve problems swiftly, but the interaction can still end badly if a customer doesn't feel positive. Learn about how practicing empathy—building a connection—makes customers feel cared about and creates rapport. Instructor Myra Golden shares three keys to empathy in customer service and reveals how to use empathy to put customers at ease and reduce callbacks. Learn about how to use empathy to your advantage with difficult customers. Plus, if genuine empathy is challenging, Myra shares a formula for conveying empathy even when it doesn't come naturally.


01 - Introduction
  • 01 - Customers remember how you make them feel

  • 02 - 1. Why Empathy in Customer Service Matters
  • 01 - Explore the role of empathy in customer service

  • 03 - 2. Empathy The Secret to a Great Customer Experience
  • 01 - Be an empathic customer service professional
  • 02 - If genuine empathy is hard for you, try this

  • 04 - 3. Build Your Empathy Quotient
  • 01 - Would you say that to your grandmother

  • 05 - 4. Apply Empathy to Your Customer Support Tool Kit
  • 01 - Diffuse anger with empathy
  • 02 - Use empathy to your advantage in customer support
  • 03 - Convey empathy when things go wrong for the customer

  • 06 - Conclusion
  • 01 - Continue to cultivate your empathy skills
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    مدرس:
    شناسه: 18874
    حجم: 70 مگابایت
    مدت زمان: 20 دقیقه
    تاریخ انتشار: 20 شهریور 1402
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید