جمع جزء: 139,000 تومان
- × 1 عدد: معماری نرم افزاری : مقایسه سبک های معماری - 139,000 تومان
آیا شما یک مدیر JIRA با تجربه است که اکنون نیاز به یادگیری نحوه استفاده از مدیریت خدمات جیرا برای پروژه های خدماتی و پشتیبانی از تیم ها دارد؟
در این دوره، راشل راستی به شما آموزش می دهد که چگونه مدیریت و مدیریت خدمات جیرا را مدیریت کنید تا مشتریان بتوانند درخواست های خود را ایجاد کنند ، نمایندگان پشتیبانی می توانند به کاربران کمک کنند و رهبری بتوانند اثربخشی را اندازه گیری کنند.
راشل جزئیات راه هایی را که JSM را با ویژگی های خاص پشتیبانی، انواع اضافی کاربران و مسئولیت ها گسترش می دهد، نحوه پیکربندی پورتال مشتری و اتصال به پایگاه دانش تقلبی برای خدمات خود، و نحوه استفاده از JSM برای مدیریت حادثه، تغییر دهید مدیریت، خدمات درخواست، و پشتیبانی. او همچنین راه هایی را برای پیکربندی انواع درخواست ها، مجوز ها و اعلان ها، همراه با نحوه ایجاد، مدیریت و رفع پرونده های خدمات ارائه می کند.
عنوان اصلی : Jira Service Management: Administration
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مدیریت خدمات جیرا
چه کسی این دوره است؟
برای این دوره چه چیزی نیاز دارید؟
1. با استفاده از مدیریت خدمات جیرا:
مدیریت خدمات جیرا چیست؟
JSM چگونه استفاده می شود؟
کدام نوع برنامه شما دارید؟
کدام نوع استقرار آیا شما دارید؟
شرایط و تعاریف مهم
مرور منطقه مدیریت
2. تفاوت های JIRA و JSM:
Overview ویژگی JSM
انواع کاربران
مجوز های اضافی
اطلاعیه های اضافی
3. راه اندازی یک محیط آزمایش:
راهنمایی های محیط آزمایش
محیط آزمایش را انتخاب کنید
ایجاد یک محیط آزمایشی
4. مدیریت تنظیمات پروژه:
ایجاد یک پروژه خدمات
اهرم تفاوت های گردش کار
استفاده و ایجاد انواع درخواست
اضافه کردن عوامل، مشتریان و سازمان ها
پورتال مشتری را پیکربندی کنید
مدیریت درخواست های ایمیل
به یک پایگاه دانش تقلبی متصل شوید
Challenge: نوع درخواست را ایجاد کنید
راه حل: ایجاد یک نوع درخواست
5. ایجاد موافقت نامه های سطح خدمات:
SLA Overview
استفاده و ایجاد SLAS
مدیریت تقویم SLA
عیب یابی SLAS
چالش: ایجاد یک SLA
راه حل: ایجاد یک SLA
6. با استفاده از اتوماسیون:
Overview اتوماسیون
ایجاد قوانین اتوماسیون
چالش: ایجاد یک اتوماسیون
راه حل: ایجاد یک اتوماسیون
7. استفاده از گزارش:
گزارش بازبینی
استفاده از گزارش ها
با استفاده از صف
اندازه گیری رضایت مشتری
چالش: ایجاد یک گزارش
راه حل: ایجاد یک گزارش
نتیجه گیری:
مراحل بعدی
Jira Service Management: Administration
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.