در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
مشاهده اخبار LinkedIn jeff's مشتریان خود را به ارزش ارزشمند؟ هنگامی که آنها انجام می دهند، آنها همچنان ادامه می دهند. هنگامی که آنها نمی کنند، کسب و کار شما رنج می برد. در این دوره، نویسنده و مشاوره خدمات مشتری Jeff Toister شما سه مجموعه مهارت های حیاتی مورد نیاز برای ارائه خدمات مشتری برجسته و افزایش وفاداری مشتری را آموزش می دهد. یاد بگیرید چگونه به ایجاد روابط برنده، کمک های مناسب را در زمان های مناسب ارائه دهید و به طور موثر مشتریان عصبانی را اداره کنید. او همچنین راه هایی را برای پیدا کردن آنچه مشتریان شما واقعا در مورد خدمات شما فکر می کنند، و از بازخورد خود برای بهبود استفاده می کنند.
عنوان اصلی : Customer Service Foundations
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مشتریان خود را خوشحال کنید
قبل از تماشای این دوره چه می دانید
1. خدمات مشتری برجسته:
خدمات مشتری برجسته را تعریف کنید
تعیین ارزش خدمات مشتری برجسته
مشتریان خود را شناسایی کنید
ایجاد یک دیدگاه خدمات مشتری
2. ایجاد ارتباط:
اتصال به خدمات برجسته ارتباط برقرار کنید
تکنیک های پیاده سازی برای ایجاد ارتباط
شروع یک مکالمه
افزایش دوست داشتنی در شخص
افزایش دوست داشتن در تلفن
افزایش دوست داشتنی از طریق ایمیل، چت یا اس ام اس
3. فراتر از انتظارات :
نیازهای مشتری را کشف کنید
به طور فعال به مشتریان گوش دهید
شناسایی نیازهای عاطفی
مدیریت انتظارات
رفتن به مایل اضافی
4. حل مشکلات :
مالکیت مشکلات
قانون بر روی بازخورد مشتری
با مشتریان همدردی کنید
نفوذ خود را گسترش دهید
جلوگیری از احساسات منفی
مشتریان عصبانی پراکنده
نگرش خود را لنگر کنید
نتیجه گیری:
ایجاد یک طرح
Customer Service Foundations
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.