دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

استاد: Jeff Toister

Jeff Toister - جف تويسترJeff Toister - جف تويستر
جف تویستر نویسنده، مشاور و مربی است که به تیم‌های خدمات مشتری کمک می‌کند تا پتانسیل مخفی خود را آشکار کنند. او رئیس شرکت خدمات Toister، یک شرکت مشاوره‌ای است که به شرکت‌ها در بهبود خدمات مشتری کمک می‌کند. جف در لیست‌های متعدد از متخصصان خدمات مشتری از جمله " متخصصان خدمات مشتریان جهانی "، " ICMI's Top 50 " ، " HDI's Top 25 " در پشتیبانی فنی و مدیریت خدمات ظاهر شده‌ است. جف نویسنده کتاب راهنمای خدمات اجتماعی است: یک راهنمای گام‌به‌گام برای درک کارمندان خود ، که یک راهنمای عملی است که به رهبران در توسعه فرهنگ‌های متمرکز بر مشتری در سازمان‌ها کمک می‌کند. این کتاب بر روی پروفایل های شرکت‌های موفق است ،که پژوهش را به اشتراک می‌گذارد، و ابزارهای عملی فراهم می‌کند. او همچنین یک متخصص آموزش کارکنان در سطح ملی است و یکی از اولین افرادی بود که گواهی‌نامه حرفه‌ای را در یادگیری و گواهی‌نامه مهارت از انجمن توسعه استعداد دریافت کرد. در سال 2015، جف به خاطر کمک‌های متعددش به این برنامه، جایزه کمپانی CPLP توسط ATD را دریافت کرد. او رئیس سابق بخش سان دیگو ATD است و در آنجا دریافت‌کننده جایزه WillaMae M. Heitman بود. جایزه ای برای خدمات متمایز جف در کالیفرنیا زندگی می‌کند و در سراسر ایالات‌متحده به مشتریان خدمت می‌کند.

دانلود و خرید 17 آموزش بدست Jeff Toister از شرکت هایی مثل lynda در شاخه هایی از جمله آموزش خدمات مشتریان و آموزش مدیریت، بازاریابی و تجارت و آموزش شبکه های اجتماعی و بسیاری آموزش های بیشتر در فرین مدیا.