در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
C# یک زبان تایپ شده است اما دارای ویژگی های پویا (اغلب نادیده گرفته می شود). این دوره به شما یاد می دهد که از پویا C# استفاده کنید تا برخی از کارهای برنامه نویسی دشوار و دست و پا گیر را آسان تر کنید و به شما امکان می دهد برنامه های C# انعطاف پذیر تری ایجاد کنید.
آنچه شما یاد می گیرید
ماهیت تایپ شده C# به جلوگیری از اشکالات کمک می کند اما می تواند برخی از کارهای برنامه نویسی را سخت تر و برخی از انواع برنامه ها برای نوشتن دشوارتر کند. در این دوره ، برنامه نویسی پویا در C# 10 ، شما این توانایی را خواهید داشت که کارهای برنامه نویسی دشوار یا وقت گیر را آسان تر کنید و به شما در ایجاد برنامه هایی که ساختارهای داده در زمان کامپایل شناخته نمی شوند ، کمک می کند. ابتدا ، نحوه ایجاد و کار با نمونه های شیء پویا را کشف خواهید کرد. در مرحله بعد ، متوجه خواهید شد که چگونه پویا C# می تواند برنامه ها را آسانتر و سریعتر ایجاد کند. در آخر ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه کلاس های پویا سفارشی خود را ایجاد کنید و چگونه می توانید از سایر زبانهای پویا از سمت راست در داخل کد C# خود استفاده کنید. پس از اتمام این دوره ، مهارت و دانش در مورد پویا C# مورد نیاز برای آسانتر کردن کارهای برنامه نویسی دشوار و دست و پا گیر خواهید داشت و به شما امکان می دهد برنامه های C# انعطاف پذیر تری ایجاد کنید.
عنوان اصلی : Dynamic Programming in C# 10
سرفصل های دوره :
بررسی اجمالی دوره
مقدمه
چرا پویا C#؟
معرفی DLR
اتصال استاتیک و پویا
اتصال پویا در عمل و RuntimeBinderException
تبدیل های پویا ضمنی
var و پویا
وضوح روش زمان اجرا
C Sharp 10 برنامه نویسی پویا
محدودیت های روش های قابل تماس
معرفی ExpendOobject
با استفاده از یک expendoobject
به صورت پویا با افزودن رفتار گسترده
خلاصه
مقدمه
ساده کردن کد بازتاب با پویای C#
انجام com interop بدون مجامع بین المللی
کاهش کد دیگ بخار با JSON پویا
نتایج پرس و جو SQL پویا با Dapper
ملاحظات کد پویا
خلاصه
مقدمه
چرا کلاسهای پویا سفارشی؟
رابط idynamicmetaobjectprovider
کلاس پایه DynamicObject
شروع کار
اضافه کردن قابلیت های پویا اولیه
استثنائات عملکرد پویا
بهبود تجربه اشکال زدایی
برجسته ToString
اجرای رابط های اضافی
ایجاد شیء پویا قابل توجه است
پاسخ به دعوت های روش پویا
تقدم فراخوانی روش
استناد به خود شیء پویا
با استفاده از شیء پویا سفارشی
خلاصه
مقدمه
چرا Interop پویا؟
شروع با Ironpython
دریافت ورودی اسکریپت از کاربر
خطرات اسکریپت
اجرای اظهارات پایتون
تعامل با اشیاء پایتون
انتقال اشیاء پویا سفارشی به پایتون
خلاصه
Dynamic Programming in C# 10
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
فیلم یادگیری Improving Unit Tests with Fluent Assertions
آموزش کامل کار با فایل ها و استریم ها در زبان C#
آموزش یونیت تست بوسیله AutoFixture
کتابخانه های کلاس در C# 10
آموزش Unit Test در برنامه های دات نت بوسیله AutoFixture
مدیریت استثنا در زبان C#
.NET Unit Testing with AutoFixture 4
Mocking with Moq 4 and NUnit
Automated Testing: The Big Picture
مدیریت خطا در C# 10