در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
برنامه نویسان درک مفهومی از مفاهیم OO دارند، اما اغلب نتوانستند آن را به یک کد مناسب شی گرا تبدیل کنند. در این دوره، ساخت کد C # خود را بیشتر شی گرا، شما یاد خواهید گرفت که چگونه برای ایجاد کد مناسب شی گرا. اول، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از شاخه و حلقه جلوگیری کنید. بعد، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از عبارات بولی اجتناب کنید. در نهایت، شما یاد خواهید گرفت که چگونه پیاده سازی منطق دامنه پویا و قابل تنظیم را انجام دهید. در پایان این دوره، شما می توانید خطای خود را از گذشته تشخیص دهید و سبک برنامه نویسی درست را ایجاد کنید.
عنوان اصلی : Making Your C# Code More Object-oriented
سرفصل های دوره :
01 مروری بر دوره:
001 بررسی اجمالی دوره
02 دستیابی به توسعه پذیری با کد شی گرا:
001 چه چیزی کد را شی گرا می کند؟
002 آنچه در این دوره دنبال می شود
003 مثالی که فاقد اشیا است
004 قرار دادن اشیاء در جایی که به نظر می رسد امکان پذیر نیست
خلاصه 005
03 انشعاب رندر بر روی تست های بولی منسوخ شده است:
001 معرفی مسئله در کد
002 تشخیص مشکل
003 تبدیل انشعاب به یک تابع
004 تبدیل تابع به حالت
005 انتقال همه کدهای مربوط به ایالت به ایالات
006 ارزیابی بهبود
خلاصه 007
04 تمرکز بر منطق دامنه با دنبالهها:
001 درک مسئله
002 تشریح راه حل مورد نظر
003 تجمیع دنباله
004 بهبود خوانایی
005 بهبود عملکرد عملیات زیرساختی
خلاصه 006
05 گرهگشایی ساختار از عملیات در دادههای تجاری:
001 شناسایی مشکل انتخاب یک شی
002 شناسایی مشکل سنتز یک شی
003 درک مشکلات
004 برخورد با مجموعه اشیاء به عنوان یک شی
005 پیاده سازی مجموعه اشیاء
006 معرفی ایده تابع ترکیبی
007 تابع ترکیب تعمیم یافته
خلاصه 008
06 تبدیل الگوریتم ها به اهداف استراتژی:
001 شناسایی مسئله یک الگوریتم متغیر
002 تشریح الگوریتم
003 شناسایی اجزای متحرک الگوریتم
004 تجزیه و تحلیل روش الگو با هدف استراتژی
005 استراتژی بیرونی کردن به یک کلاس جداگانه
006 اجرای کلاس استراتژی بتن
خلاصه 007
07 استفاده از اشیاء تغییرناپذیر در صورت امکان:
001 ایجاد اشکالی که از یک شیء قابل تغییر می آید
002 کشف اشکال مستعار
003 رفع اشکال Aliasing
004 درک اشیاء ارزش
005 پیاده سازی نوع مرجع به عنوان نوع مقدار
006 مصرف کلاس تغییرناپذیر
007 تبدیل اشیاء تغییرناپذیر به اشیاء با ارزش
008 از جداول هش پشتیبانی می کند
009 تکمیل آزمون های برابری
010 قابل تغییر در مقابل غیرقابل تغییر در مقابل شیء ارزش
خلاصه 011
08 استفاده از اشیاء مورد خاص برای حذف چک های پوچ:
001 درک مسئله تهی
002 تشریح طرح بدون ارجاعات پوچ
003 نشان دادن قدرت اشیاء پوچ
004 معرفی موارد خاص
005 تبدیل روشهای پرس و جوی بولی به عملیات واقعی
006 جایگزینی اشیا در زمان اجرا
خلاصه 007
09 تبدیل تماس های اختیاری به تماس در اشیاء اختیاری:
001 پیچیده کردن الزاماتی که منجر به استفاده از Null ها می شود
002 شناسایی مشکل یک اشیاء موجود
003 نشان دادن شی اختیاری به عنوان یک مجموعه
004 بسته بندی یک مجموعه در یک نوع گزینه
005 بهبود خوانایی کد مشتری
006 افزودن تطبیق الگو به گزینهها
007 اجرای سنگین وزن گزینه ها با تطبیق الگو
008 نشان دادن استفاده از نوع گزینه سنگین وزن
خلاصه 009
10 افزایش انعطاف پذیری با اجتناب از بیانیه های سوئیچ:
001 افزودن الزاماتی که منجر به انشعاب چند راهه می شود
002 با استفاده از دستورالعمل سوئیچ قدیمی و Enum
003 بازنمایی در یک کلاس مجزا
004 استفاده از نمایش کپسوله شده به عنوان کلید
005 تبدیل انشعاب چند راهه به یک شی دیکشنری
006 جایگزینی شی انشعاب چند راهه در زمان اجرا
خلاصه 007
11 تبدیل انشعاب زنجیره ای به زنجیره ای از اشیاء قانون:
001 پیاده سازی زنجیره کلاسیک If-Then-Elses
002 پیشنهاد طراحی شی گرا
003 اجرای قوانین بتن
004 ساده سازی پیاده سازی از طریق Refactoring
005 ترکیب قواعد ابتدایی به قوانین پیچیده
006 نشان دادن انعطاف پذیری زنجیره قوانین
خلاصه 007
12 Refactoring برای پیوند همه چیز با هم:
001 معرفی یک مثال
002 تجزیه و تحلیل اجرای اولیه
003 شناسایی کد زیرساخت
004 شفاف سازی زیرساخت
005 حذف تمام زیرساخت ها از پیاده سازی
006 با کد زیرساخت کجا برویم؟
007 کسب سود در انعطاف پذیری کد شی گرا
خلاصه 008
خلاصه دوره 009
Making Your C# Code More Object-oriented
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.