در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
معمولاً مهارتها و نرم افزارهای متنوعی برای ارائه پروژه 3D حرکت یک انیماتور از ابتدا تا انتها مورد نیاز است. در این دوره ، ساختن یک بازکن پخش شده به سبک پاپ آپ در Cinema 4D و After Effects ، شما بسیاری از مهارت های مهم انیمیشن را با استفاده از انواع مختلف نرم افزار توسعه خواهید داد ، همه در حالی که روی یک پروژه واحد کار می کنید: یک گرافیک حرکت با مضمون فیلم در یک پاپ بازکن سبک -up. شما با ابزارهای مدل سازی عالی Cinema 4D کار خواهید کرد و یاد می گیرید که چگونه دوربین های مختلفی را تنظیم کنید. در مرحله بعد ، با ایجاد جلوه های پاپ آپ ، انیمیشن را به Vignettes خود اضافه می کنید تا آنها را زنده نگه دارید و در حال حرکت باشید ، پس از آن روی روشنایی ، ارائه و آهنگسازی پروژه خود حرکت کنید. سرانجام ، کامپوزیت خود را به After Effects وارد خواهید کرد ، جایی که لمس های نهایی را اضافه می کنید و یک آرم برای عکس بسته ایجاد می کنید. در پایان این دوره ، شما یک بازکن حرکتی با کیفیت بالا را از ابتدا ایجاد کرده اید و مهارت های زیادی را برای موفقیت در هر مرحله از پروژه های انیمیشن آینده خود ایجاد می کنید. نرم افزار مورد نیاز: Cinema 4d R17 ، After Effects CC 2015 ، Frischluft Lenscare ، REEL SMART MOTION BLUR ، کارخانه نور Knoll
عنوان اصلی : Building a Pop-up Style Broadcast Opener in CINEMA 4D and After Effects
سرفصل های دوره :
01 مقدمه و نمای کلی پروژه:
001 مقدمه و نمای کلی پروژه
02 ایجاد حلقه فیلم و عناصر شبح:
001 ایجاد حلقه فیلم
002 اتصال حلقه فیلم
003 پایان دادن به حلقه فیلم
004 ایجاد محیط روشنایی
005 ایجاد خیابان با Booleans
006 ساختن شبح
007 اتمام شبح
008 اضافه کردن مواد به شبح
03 ایجاد عناصر اقیانوس و کوه:
001 مدل سازی ساحل
002 مدل سازی یک شناور
003 ساخت یک باله کوسه
004 مدل سازی بیلبورد
005 اتمام بیلبورد
006 مدل سازی کوه
007 اضافه کردن مواد به کوه
008 اضافه کردن درختان با کلونرها
009 رنگ تصادفی درخت
010 ساختن سفینه فضایی
011 به پایان رساندن سفینه فضایی
012 اضافه کردن جمعیتی از مردم
04 ایجاد عناصر شافت دروازه و مین:
001 ایجاد دروازه
002 ساختن علامت با اسپلین
003 مدل سازی درها
004 اضافه کردن مواد به دروازه
005 اضافه کردن سرخس با کلونرها
006 اضافه کردن درختان نخل
007 مدل سازی صخره بزرگ
008 اضافه کردن مواد به صخره
009 مدل سازی آهنگ مین
010 پایان مسیر مین
011 مدل سازی داربست
012 ساخت سبد خرید معدن
013 سرنشینان سبد مدل سازی
014 پایان دادن به سرنشینان
015 اتصال سبد خرید به یک مسیر
016 ایجاد فلش
017 تنظیم برای شاخ و برگهای انتقال
018 ایجاد چمن انتقال
019 ایجاد درختان گذار
020 ایجاد سرخس انتقال
05 انیمیشن حرکات اولیه دوربین در سینما 4D:
001 تنظیم دوربین ها ، اهداف و برچسب ها
002 انیمیشن دوربین اصلی شات و هدف
003 دوربین انیمیشن دو برای شات گسترده
004 ایجاد یک دوربین مورف و متحرک ترکیب
005 پخت دوربین Morph
06 انیمیشن عناصر کوه و اقیانوس:
001 برج انیمیشن شیاطین
002 انیمیشن سفینه فضایی
003 انیمیشن جمعیت
004 انیمیشن ساحل ظاهر می شود
005 انیمیشن شناور و آب
006 انیمیشن انتقال بیلبورد
007 انیمیشن چمن انتقال
07 نهایی کردن دارایی های انیمیشن در سینما 4D:
001 انیمیشن جاده
002 انیمیشن شبح ظاهر می شود
003 انیمیشن چرخه پیاده روی شبح
004 متحرک دروازه
005 اضافه کردن مشعل ها
006 انیمیشن کردن
007 انیمیشن شاخ و برگ
008 انیمیشن صخره
009 متحرک چرخ دستی های مین
010 متحرک فلش
08 روشنایی و رندر برای خروجی نهایی:
001 اضافه کردن روشنایی و آسمان به عکس
002 تنظیم برای عمق میدان
003 رفع مسیر هدف برای به دست آوردن یک شیء فوکوس بهتر
004 تنظیم تنظیمات و آزمایش های رندر
09 آهنگسازی و پس از پردازش در بعد از اثرات:
001 وارد کردن گذرگاه های ارائه شده به بعد از اثرات
002 با استفاده از RSMB Pro (REEL SMART MOTION) با بردار حرکت
003 با استفاده از افزونه Frischluft Lenscare برای عمق واقعی میدان
004 اضافه کردن درخشش با استفاده از بافرهای شی
005 اضافه کردن چراغ های نگهدارنده به پرونده سینما 4D
006 با استفاده از کارخانه نور Knoll برای اضافه کردن شعله های آتش به چراغ های استخراج شده ما
007 اختصاص سلسله مراتب مناسب به نور در سینما 4d
008 انیمیشن آرم دست کشیده
009 که حروف را با ماسک آشکار می کند
010 اضافه کردن یک شیب پر به لایه شکل برای نوارهای فیلم
011 اضافه کردن اثرات لنز واقع بینانه به ترکیب
012 تمیز کردن مسائل
Building a Pop-up Style Broadcast Opener in CINEMA 4D and After Effects
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش فرآیندهای Painting در نرم افزار Mudbox
دوره یادگیری NUKE برای کاربران After Effects
دوره مبانی ZBrush
آموزش کامل کار با CINEWARE بر روی After Effects
راهنمای ZBrush ویژه تازه کاران
آموزش حجاری کاراکترها و مدل ها در Maya
آموزش متحرک سازی نیروهای طبیعت با After Effects
دوره یادگیری کامل مدل سازی در Maya 2019
آموزش مدل سازی در Maya
Game Character Sculpting in ZBrush