در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
ایجاد و اجرای یک استراتژی بازاریابی محتوا قوی در چشم انداز چند کاناله امروز حیاتی است. در این دوره، مربی Ross Simmonds به شما نشان می دهد که چگونه به طور موثر حسابرسی، ساخت، توزیع، و اندازه گیری دارایی های محتوا خود را در سراسر کانال ها، به طوری که شما می توانید تاثیرات محتوای خود را برای موفقیت کسب و کار به حداکثر رساندن. راس توضیح می دهد چگونه به شناسایی آنچه که افراد محتوا می خواهند، فرصت های محتوای موجود در سطح، شناسایی یک قطعه ستون از محتوا که شما می توانید ترمیم، و اطمینان از هماهنگی بین محتوای و مخاطبان خود را. او همچنین شما را از طریق چندین توزیع محتوا و راهبردهای بازپرداخت می کند.
عنوان اصلی : Content Marketing: Distribution Strategy
سرفصل های دوره :
مقدمه:
استراتژی های توزیع محتوا برای بازاریابان
1. ایجاد محتوا ارزش گسترش برای موفقیت بازاریابی:
شناسایی آنچه افراد محتوا می خواهند
نمایش فرصت های محتوا موجود
تایید محتوای ستون خود را برای بازپرداخت
حصول اطمینان از کانال محتوا و هماهنگی مخاطب
2. با استفاده از توزیع محتوا و استراتژی های بازپرداخت:
نقشه توزیع محتوا
محتوای بازاریابی برای موفقیت بازاریابی
محتوای بازاریابی برای موفقیت بازاریابی
تعریف موتور توزیع بازاریابی محتوا
تجزیه و تحلیل داده ها برای بینش
نتیجه گیری:
شروع توزیع
Content Marketing: Distribution Strategy
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.