وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

ایجاد کردن ذهنیت خدمات در خودتان

سرفصل های دوره

افراد و سازمان هایی که موفق هستند کسانی هستند که لیزر بر مشتری متمرکز هستند. حتی اگر شما در نقش مشتری نیستید، دانستن اینکه چگونه شغل شما به مشتریان شما متصل است، به شما یک فریم بهتر برای تصمیم گیری استراتژیک می دهد و به شما کمک می کند تا به هدف شغل خود ارتباط برقرار کنید. این باعث می شود شما احساس انگیزه بیشتری داشته باشید و بیشتر در کار انجام دهید. در این دوره، لیزا Earle Mcleod و Elizabeth Mcleod به شما کمک می کند تا نقاط بین کار و تاثیر مشتری خود را به شما متصل کنید و آنها استراتژی ها و رفتارهایی را برای نگه داشتن مشتریان خود در ذهن خود ارائه دهید. آنها توضیح می دهند که چگونه می توانید تعیین کنید که در آن شما در دنیای مشتری خود قرار بگیرید و چگونه می توانید تمرکز خود را بر روی مشتری نگه دارید، زمانی که در مورد برنده شدن، اهداف و اشتباهات صحبت کنید. آنها همچنین استراتژی هایی را برای حفظ ذهنیت خدمات خود به اشتراک می گذارند، حتی زمانی که سازمان شما به ویژه مشتری متمرکز نیست.

عنوان اصلی : Developing a Service Mindset

سرفصل های دوره :

مقدمه:
آوردن مشتریان به خط مقدم
شروع با فریم
1. دانستن اینکه چه کسی هستی؟
چه کسی مشتری واقعی است؟
کجا در دنیای مشتری خود قرار می گیرید؟
یک مزیت رقابتی ایجاد کنید
2. ذهنیت خدمات:
یک اتصال عاطفی به مشتریان خود را پرورش دهید
مشتریان را بالای ذهن نگه دارید
توسعه پایداری و انعطاف پذیری
3. زبان روزانه و رفتار:
مشاهده رفتار از طریق یک لنز متفاوت
بحث در مورد برنده شدن
بحث در مورد اهداف
درباره اشتباهات صحبت کنید
4. پایداری:
چگونه مشتری رانده شود، زمانی که سازمان شما نیست
نحوه حرکت به پایگاه مشتری در حال تغییر
مقابله با مشتریان از دست رفته
نتیجه گیری:
افزایش به چالش ذهنیت خدمات

نمایش سرفصل های انگلیسی

Developing a Service Mindset

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
شناسه: 3876
حجم: 352 مگابایت
مدت زمان: 42 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1400
ایجاد کردن ذهنیت خدمات در خودتان
ایجاد کردن ذهنیت خدمات در خودتان 1
ایجاد کردن ذهنیت خدمات در خودتان 2
ایجاد کردن ذهنیت خدمات در خودتان 3
ایجاد کردن ذهنیت خدمات در خودتان 4
ایجاد کردن ذهنیت خدمات در خودتان 5
ایجاد کردن ذهنیت خدمات در خودتان 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید