در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بهترین بازاریابان میدانند مشتریانشان چطور فکر و عمل میکنند.
توجه زیادی به رفتار مشتری دارند
درک رفتار مشتری میتونه کمکتون کنه که به ذهن مشتریتون رسوخ کنید و در بازاریابی، طراحی، بسته بندی ، توسعه ی محصول و هر ابتکار دیگری که برای خریدارتون مهمه تاثیر بذاره ، بیندازیدبااستاد بازاریابی، درو بوید ، همراه باشید تا نگاهی بر چگونگی عوامل روانشناسی مثل انگیزه ریسک پذیری، درک از خود، و شرایط اجتماعی تاثیرگذار بر تصمیمات خرید
درو ،همچنین درمورداینکه چطور مصرف کنندگان محصولی و خدماتی رو در مقایسه با سازمانها میخرند، مورد بحث قرار میده
و توضیح میده چطور میتونید یافته هاتون رو در کمپین بازاریابی بعدی استفاده کنید.
عنوان اصلی : Marketing Foundations Consumer Behavior
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی ارائه شده و به مدت زمان 45 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
مقدمه :
به ذهن مشتری رسوخ کنید
تعریف رفتار مصرف کننده :
رفتار مصرف کننده چیست؟
چرا رفتار مصرف کننده مهمه؟
عوامل روانشناسی :
ایجاد و جلب رضایت مشتری با انگیزه
کمک به مشتری برای غلبه بر نگرانی های خود
به حسی که مشتری به خودش داره توجه کنید.
کمک به مشتری تا بتونه خریدار خوبی باشه
کمک به مشتری در مدیریت شرایط اجتماعیشون
درک رفتار خرید :
چطور مشتری خرید میکنه؟
چطور سازمانها خرید میکنند؟
بعد از خرید چه اتفاقی میفته؟
نتیجه گیری :
اعمال رفتار مشتری در تاکتیکهای بازاریابی
رفتار درست با مشتری
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.