در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
رشد فروش هم برای متخصصان فروش در ردیف اول و هم برای مدیران فروش ضروری است.
دو راه اصلی برای رشد وجود دارد.
شما می توانید در گروه فعلی خود رشد کنید ، یا می توانید به دنبال فرصتهایی خارج از گروه خود باشید.
در این دوره ، استاد و مدیر اسبق بازاریابی و فروش، درو بوید ، چهار روش اصلی برای رشد فروش در بازار فعلی شما را توضیح می دهد:
فروش به مشتریان جدید ، فروش بیشتر به مشتریان فعلی ، رشد فروش با مشتریان چند برندی و شناسایی و جذب مشتریان ازنظر سابقه ی همکاری
اگر شما به دنبال فرصت های دیگر هستید ، ایشان نحوه شناسایی بازارهای مجاور و نحوه رشد از طریق ادغام ، خریدها و مشارکت را توضیح می دهد.
عنوان اصلی : Identify Sales Growth Opportunities
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی ارائه شده و به مدت زمان 36 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
مقدمه :
خوشامد گویی
هر آنچه باید بدانید
فایلهای تمرینی
درک رشد فروش :
منابع رشد فروش را شناسایی کنید
اثربخشی نیروی فعلی فروش را بهینه کنید
چگونه می توان در گروه خود رشد کرد :
مشتریان جدید را شناسایی و جذب کنید
فروش را با مشتریان فعلی افزایش دهید
فروش با مشتریان چند برندی را افزایش دهید
مشتریانی که رقابتی هستند را شناسایی کنید و جذب کنید
چگونه می توان در خارج از گروه خود رشد کرد :
دسته های جدید ایجاد کنید
بازارهای مجاور را شناسایی کنید
از طریق مشارکت رشد کنید
نتیجه گیری :
مراحل بعد
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.