در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
برندهای قوی و مناسب به شما یک مزیت رقابتی در بازار می دهند و کمک می کنند تا طوفان های رقابت بازار را پشت سر بگذارید.
چه برندی دارید و چه برند جدید ی را از ابتدا شروع می کنید ، این دوره ابزارها و چارچوب های لازم برای ایجاد ارزش ویژه برند را فراهم می کند.
بیاموزید که چگونه ارزشهای اصلی خود را تعریف کنید ، آنها را به برندتان پیوند دهید و آن برند را به طور موثری چه در داخل کارمندان و چه در خارج از طریق رسانه های اجتماعی ، روابط عمومی ، تبلیغات ، بسته بندی و کانالهای دیگر راه اندازی و برقرار کنید.
مربی درو بوید ، متخصص بازاریابی با بیش از سه دهه تجربه ، همچنین نحوه اندازه گیری عملکرد برند و حفظ ارزش و ارتباط آن با گذشت زمان را توضیح می دهد.
سرفصلها شامل:
تعریف برند
توضیح اهمیت برندسازی
مراحل فرآیند برندسازی را مشخص کنید.
ارزشها و هدف اصلی خود را شناسایی کنید
مدیریت برندسازی
برند خود را طراحی کنید
شناسایی و درک مشتریان
برندتان را با محصول و خدماتش متصل کنید
ارزش ویژه برند تان را هدایت کنید.
عنوان اصلی : Branding Foundations
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 54 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
مقدمه :
ساخت برندی موفق
آنچه قبل از تماشای این دوره باید بدانید
درک برندسازی :
برند چیست؟
درک اهمیت برندسازی
آشنایی با مراحل برندسازی
تعریف برند :
شناسایی ارزشهای اصلی و هدف شما
ایجاد درایورهای برند
تصمیم گیری در مورد مارک تجاری
برندتون و طراحی کنین
شناسایی هویت برند
جای پیدا کردن برند :
مشتریانتان را شنایایی کنید
طرز فکر مشتریانتان را بشناسید
در حال توسعه وعده ی ، ارزش پیشنهادی ،که برندتان داده است،باشید
بیان هویت برند :
در حال توسعه برندتان باشید
در پی ایجاد ظاهر و حس خوبی برای برندتان باشید
نوید بخش ارتباط بین برند و مشتریتان باشید
برقراری ارتباط داخلی با نام تجاری :
شناسایی کانالهای داخلی
ایجاد کتابچه ای درمورد برندتان
پیوند برند با طراحی محصول و خدمات
برقراری ارتباط خارجی با برند :
شناسایی کانالهای خارجی
بیان برند در کانال های دیجیتال و اجتماعی
بیان برند از طریق بسته بندی
ایجاد فضاها و محیط های مارک دار
ایجاد فضاها و محیط های مارک دار :
درک عملکرد برند
مدیریت ارزش ویژه برند
نتیجه گیری :
تسلط بر مهارت های تجاری خود
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.