در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
ایجاد و رندر یک صحنه 3D یک کار بلند است. اما چه اتفاقی می افتد زمانی که شما نیاز به تنظیمات پس از زمان رندر؟ در این دوره، مربی رایان McCauley به شما نشان می دهد که چگونه از Aovs استفاده کنید تا به درستی کامپوزیت یک صحنه 3D برای انعطاف پذیری و نهایی شدن. رایان برخی از اصول مهم AOV را توضیح می دهد. با استفاده از یک مثال دنیای واقعی از یک نقطه 15 ثانيه، او Multipass را از Cinema 4D ارائه می دهد، از جمله EXR Workflow Multi-Layer و تنظیم Aovs به درستی در RedShift. رایان شما را از طریق بازسازی گذرگاه زیبایی، تنظیم می کند تا نگاهی به نگاهی که می خواهید در شات نهایی خود و اصلاح مجدد انجام دهید.
او همچنین بر روی عکس های کامپوزیت در فتوشاپ، و همچنین تکنیک های پیشرفته کامپوزیت برای هر دو فیوژن و پس از اثرات، لمس می کند.
عنوان اصلی : Compositing 3D Render Passes
سرفصل های دوره :
مقدمه:
به کامپایل 3D خوش آمدید
آنچه شما باید بدانید
فایل های ورزشی
1. اصول اولیه Aov:
Aovs چیست؟
فضاهای رنگی و رنگ
ابزار اضافی
2. ارائه Aovs از RedShift:
گردش کار Aces در RedShift
تصمیم گیری زمان ارائه
زیبایی aovs
راه اندازی پازل مات
cryptomatte برای اشیاء چندگانه
ابزار و داده ها عبور می کند
جدا کردن گروه های نور
سفارشی Aovs
بهینه سازی رندر
تنظیمات خروجی نهایی
3. واردات EXR و گردش کار:
فضاهای رنگی و گردش کار
کار با EXRS
4. بازسازی زیبایی گذر:
لایه بندی پاس های مناسب
اضافه کردن پاس سایه
اصلاح رنگ اولیه
luts و lumetri
Mattes و Masking
کار با cryptomatte
5. تنظیم دقیق و اصلاحات:
با استفاده از گروه های نور
اضافه کردن عمق میدان
کاهش نگاه CG
شماره گیری در نگاه نهایی
با استفاده از گذر عادی
6. ترکیب برای انیمیشن:
وارد کردن داده های 3D
پیوستن اشیاء 2D
اضافه کردن تاری حرکت
ادامه تکنیک خود را ادامه دهید
Compositing 3D Render Passes
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.