وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها
1

Complete Guide to Maya 2024

سرفصل های دوره

Learn basic of the entire Maya pipeline. Each exercises in the course is easy to follow.


Chapter 1
  • 01 - Introduction
  • 02- Chapter 1 - Welcome To Maya
  • 03- Chapter 1 - Interface
  • 04 - Chapter 1 - Primitives
  • 05- Chapter 1 - Components
  • 06 - Chapter 1 - Image Planes
  • 07 - Chapter 1 - Production Pipeline
  • 08 - Chapter 1 - Lights and Render
  • 09 - Chapter 2 - Poly Modelling Basics

  • Chapter 2
  • 10 - Chapter 2 - Mirror and Components
  • 11 - Chapter 2 - Complexity out of Simplicity
  • 12 - Chapter 2 - Curve Modelling
  • 13 - Chapter 2 - Curves and Polys
  • 14 - Chapter 2 - Topology
  • 15 - Chapter 2 - Booleans
  • 16 - Chapter 2 - Duplicate Special
  • 17 - Chapter 2 - King Modelling
  • 18 - Chapter 2 - Environment basics
  • 19 - Chapter 2 - Door Modelling
  • 20 - Chapter 2 - Door Mechanism
  • 21 - Chapter 2 - Door Frame

  • Chapter 3
  • 22 - Chapter 3 - Character Overview
  • 23 - Chapter 3 - Torso Modelling
  • 24 - Chapter 3 - Sweep Mesh and Mouth
  • 25- Chapter 3 - Leg Modelling
  • 26 - Chapter 3 - Hand Modelling
  • 27 - Chapter 3 - Monster Rendering

  • Chapter 4
  • 28 - Chapter 4 - Texturing Overview
  • 29 - Chapter 4 - Uv Mapping Technique
  • 30 - Chapter 4 - Hammer Uvs
  • 31 - Chapter 4 - Monster Uvs
  • 32 - Chapter 4 - Door UDIM Uvs
  • 33 - Chapter 4 - Understanding Shaders
  • 34 - Chapter 4 - Substance Painter
  • 35 - Chapter 4 - Substance Generators
  • 36 - Chapter 4 - Texture Connections
  • 37 - Chapter 4 - Hammer Textures
  • 38 - Chapter 4 - Completing Hammer
  • 39 - Chapter 4 - Monster Textures
  • 40 - Chapter 4 - Monster Materials
  • 41 - Chapter 4 - Udim Texturing

  • Chapter 5
  • 42 - Chapter 5 - Groups and Transforms
  • 43 - Chapter 5 - Joints
  • 44 - Chapter 5 - Contraints and Controllers
  • 45 - Chapter 5 - Skin Clusters
  • 46 - Chapter 5 - IK Handle

  • Chapter 6
  • 47- Chapter 6 - Principles of Animation
  • 48 - Chapter 6 - Squash and Stretch
  • 49 - Chapter 6 - Playblast
  • 50 - Chapter 6 - Using Rigs
  • 51 - Chapter 6 - Key Poses
  • 52 - Chapter 6 - Timing
  • 53 - Chapter 6 - Infinite Animations
  • 54 - Chapter 6 - Character Rig
  • 55 - Chapter 6 - Character Animation Key Poses
  • 56 - Chapter 6 - Character Animation Timing
  • 57 - Chapter 6 - Render Sequence

  • Chapter 7
  • 58 - Chapter 7 - Dynamics Systems
  • 59 - Chapter 7 - MASH
  • 60 - Chapter 7 - MASH Animation
  • 61 - Chapter 7 - MASH Secondary System
  • 62 - Chapter 7 - MASH Color
  • 63 - Chapter 7 - MASH Dynamics
  • 64 - Chapter 7 - Bifrost
  • 65 - Chapter 7 -Bifrost Fire
  • 66 - Chapter 7 - Bifrost Cloth

  • Chapter 8
  • 67 - Chapter 8 - Xgen Basics
  • 68 - Chapter 8 - Xgen Clumps
  • 69 - Chapter 8 - Xgen Curves
  • 70 - Chapter 8 - Interactive Xgen

  • Chapter 9
  • 71 - Chapter 9 - Arnold Lights
  • 72 - Chapter 9 - Mesh Light
  • 73 - Chapter 9 - Shaders and Substance
  • 74 - Chapter 9 - Glass
  • 75 - Chapter 9 - Arnold Cameras
  • 76 - Chapter 9 - Environment Fog
  • 77 - Chapter 9 - Displacement Maps
  • 78 - Chapter 9 - Conclusion
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    شناسه: 37207
    حجم: 10393 مگابایت
    مدت زمان: 1021 دقیقه
    تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید