در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Unsupervised learning is a type of machine learning where algorithms parse unlabeled data. The focus is not on sorting data into known categories but uncovering hidden patterns. Unsupervised learning plays a big role in modern marketing segmentation, fraud detection, and market basket analysis. This course shows how to use leading machine-learning techniques—cluster analysis, anomaly detection, and association rules—to get accurate, meaningful results from big data.
Instructor Keith McCormick reviews the most common clustering algorithms: hierarchical, k-means, BIRCH, and self-organizing maps (SOM). He uses the same algorithms for anomaly detection, with additional specialized functions available in IBM SPSS Modeler. He closes the course with a review of association rules and sequence detection, and also provides some resources for learning more.
All exercises are demonstrated in IBM SPSS Modeler and IBM SPSS Statistics, but the emphasis is on concepts, not the mechanics of the software.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
یادگیری ماشینی و پایه های هوش مصنوعی: استنباط و مدل سازی عملی
آشنایی با بازگشت سرمایه ( ROI ) در سیستم های تحلیل و پیش بینی
Executive Guide to AutoML
Problem Identification and Solution Design for Data Scientists
آموزش مهارت های غیر فنی Data Scientist های موفق
آموزش مبانی Data Science : پیش بینی داده ها
Introduction to Machine Learning with KNIME
آموزش مبانی یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی
آموزش تحلیل های آماری بر اعضای هیئت مدیره
Executive Guide to Human-in-the-Loop Machine Learning and Data Annotation
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها