در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
مهارت های بازاریابی خود را با تمرکز بر آجیل و پیچ و مهره های استراتژی محتوا خود. در این دوره، متخصص بازاریابی محتوا Amanda Milligan جنبه های کلیدی استراتژی شما را مشخص می کند. او بیش از نحوه شناسایی اهداف محتوا شما، کشف می کند که در آن مخاطب شما آنلاین است، یک استراتژی منحصر به فرد را به اهداف و مخاطب خود بسازید و ROI استراتژی محتوا خود را اندازه گیری کنید. علاوه بر این، آماندا توضیح می دهد که چگونه یک چارچوب برای ایجاد یک استراتژی محتوا را بسازد. داشتن این بنیاد شما را برای موفقیت در برطرف کردن طرح محتوای خود تنظیم می کند.
عنوان اصلی : Content Strategy for Marketers
سرفصل های دوره :
مقدمه:
استراتژی محتوا: آجیل و پیچ و مهره
1. شناسایی اهداف محتوای شما:
حسابرسی تلاش های بازاریابی فعلی شما
انتخاب اهداف اصلی محتوای شما
2. کشف کجا مخاطب شما آنلاین است:
تحقیق مخاطبان خود را به عنوان استراتژی محتوا خود را ساخت
بررسی مخاطبان خود را به عنوان استراتژی محتوا خود را ساخت
ارزیابی کانال های محتوا برای استراتژی شما
3. ساخت یک استراتژی محتوا بر اساس اهداف و مخاطب:
محتوای برای افزایش آگاهی از نام تجاری
محتوا برای ساخت جامعه نام تجاری
محتوای برای بهبود قدرت نام تجاری
محتوا برای تولید منجر می شود
4. اندازه گیری ROI استراتژی محتوا شما:
اهداف مطابق با متریک در استراتژی محتوا شما
کار با تیم های مربوطه: SEO، ایمیل و دیگران
نتیجه گیری:
ساخت چارچوب محتوا شما
Content Strategy for Marketers
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.