در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی ده ها نکته و ترفند و اصول ارتباط موثر با دیگران و بویژه مخاطبان یک سخنرانی یا یک شبکه اجتماعی ویدیویی را از بزرگان این عرصه یاد گرفته و همراه با مدرس تجربه و تمرین خواهید کرد.
عنوان اصلی : The Key to Good Communication: Your Audience
1. کلید برقراری ارتباط خوب: مخاطبان شما
آلن آلدا در مورد هنر و علم ارتباط
نانسی دوارته: از یک الگوی داستانی متقاعدکننده استفاده کنید
جفری رایت در شکل دادن به واقعیت شما
کریس ووس: مانند یک مذاکره کننده FBI معامله کنید
راهنمای کریس هادفیلد فضانورد برای گوش دادن عمدی
The Key to Good Communication: Your Audience
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
راهنمای رهبران سازمانی برای تصمیم سازی استراتژی های کارایی تیم ها
آموزش پروسه های رهبری اجرایی اثر گذار
آموزش تکنیک های کمک زنان به هم برای رشد و موفقیت بیشتر در محیط کار
آموزش ایجاد کردن گروهی از افراد برند شده برای شروع و به پایان بردن یک بیزینس
آموزش مدیریت و رهبری کارمندانی که از خانه کار می کنند
آموزش روانشناسی مدیریت تیم ها
Be a Better Manager by Motivating Your Team
آموزش شناخت و جلو زدن از رقیبانتان
توسعه هوش هیجانی و استفاده از آن برای موفق شدن
مهارت ها و ابزارها لازم مدیران برای مدیریت تغییرات