وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

کدنویسی مبتدی تا متخصص Java + Kotlin + Android

سرفصل های دوره

یادگیری حرفه ای جاوا و Kotlin کدگذاری! 20 ساعت محتوا، ساخت 5 برنامه جاوا و 5 برنامه Kotlin، 17 تمرین برنامه نویسی

عنوان اصلی : Complete Java + Kotlin + Android - Beginner to Expert

سرفصل های دوره :

مقدمه:
مقدمه
مربی شما کیست؟
راه اندازی و نصب IntelliJ IDEA و Android Studio:
IntelliJ IDEA چیست؟
دانلود و نصب IntelliJ IDEA
دانلود و نصب Android Studio
خلاصه بخش
مبانی علوم کامپیوتر :
مقدمه بخش
علوم کامپیوتر چیست؟
برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟
5 نسل از زبان های برنامه نویسی
جاوا چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟
در زیر کاپوت کامپیوتر چه اتفاقی می افتد؟
Heap and the Stack
چگونه از این دوره بیشترین بهره را ببرید
نکاتی برای تبدیل شدن به بهترین برنامه نویس جاوا که می توانید باشید
خلاصه بخش
عبارات و تکلیف:
مقدمه بخش
Hello World در جاوا
شناسه ها و متغیرها
بیانات تکلیف
ثابت ها
عملیات و عبارات حسابی
ترتیب اولویت
Casting and Conversion را تایپ کنید
اپراتورهای افزایش و کاهش
کار با متغیرها در جاوا
پاسخ و توضیح تمرین کدنویسی
خلاصه بخش
عبارات بولی:
مقدمه بخش
عبارات بولی ساده
ساخت عبارات بولی
ارزیابی عبارات بولی
ارزیابی کامل و اتصال کوتاه
تقدم
عبارات بولی
پاسخ و توضیح تمرین کدنویسی در Booleans
خلاصه بخش
کنترل بیانیه‌های جریان و حلقه‌ها:
مقدمه بخش
اگر،دیگر اگر،دیگر
تغییر بیانیه ها
برای حلقه ها و حلقه های while
بشکنید و ادامه دهید
بیانیه اگر
پاسخ تمرین کدگذاری: If Statement
برای حلقه
پاسخ تمرین کدنویسی: برای حلقه
While Loop
پاسخ تمرین کدنویسی: حلقه while
خلاصه بخش
انواع داده :
مقدمه بخش
بولی ها
اعداد صحیح
شناورها
رشته ها
شخصیت ها
Enums (Enumerations)
خلاصه بخش
کار با داده های تاریخ و زمان در جاوا:
مقدمه بخش
LocalDate
LocalTime
LocalDateTime
DateTimeFormatter
خلاصه بخش
مجموعه ها:
مقدمه بخش
آرایه ها
لیست های آرایه
HashMaps
HashSets
فهرست های پیوندی
خلاصه بخش
توابع و روشها:
مقدمه بخش
تابع چیست؟
ایجاد یک تابع
فراخوانی یک تابع
پارامترها و آرگومان ها
بارگذاری بیش از حد
نادیده گرفتن
سازندگان
خلاصه بخش
کار با رشته ها:
مقدمه بخش
رشته فرعی چیست؟
نمایه سازی و برش
روش های رشته ای
الحاق
تمرین کدنویسی: کار با رشته ها
پاسخ تمرین کدنویسی: کار با رشته ها
خلاصه بخش
درختان:
مقدمه بخش
درخت چیست؟
ایجاد درخت
تعیین ارتفاع درخت
بررسی اینکه آیا درختی متعادل است یا خیر
عبور از یک درخت
جستجوی اول پهنا (BFS)
اولین جستجوی عمقی (DFS)
خلاصه بخش
نمودارها:
مقدمه بخش
گراف چیست؟
ماتریس مجاورت
فهرست مجاورت
خلاصه بخش
تجزیه XML با استفاده از جاوا:
مقدمه بخش
XML چیست؟
نحو XML
درختان و عناصر XML
تجزیه XML
تغییر XML با جاوا
خلاصه بخش
برنامه نویسی شی گرا:
مقدمه بخش
برنامه نویسی شی گرا چیست؟
چهار ستون برنامه نویسی شی گرا
کلاس ها
اشیاء
کپسولاسیون
انتزاع
ارث
چند شکلی
خلاصه بخش
رابط ها:
مقدمه بخش
اینترفیس چیست؟
ایجاد یک رابط
پیاده سازی یک رابط
مزایا و معایب رابط
خلاصه بخش
کلاس های چکیده:
مقدمه بخش
کلاس انتزاعی چیست؟
ایجاد کلاس انتزاعی
روش های چکیده
رابط ها در مقابل کلاس های انتزاعی
خلاصه بخش
ورودی/خروجی فایل:
مقدمه بخش
به دست آوردن ورودی کاربر
ایجاد فایل
نوشتن داده ها در فایل ها
خواندن داده ها از فایل ها
حذف فایل ها
خلاصه بخش
برنامه نویسی پیشرفته جاوا:
مقدمه بخش
بازگشت چیست؟
دنباله فیبوناچی
برج های هانوی
ژنریک
عبارات لامبدا
خلاصه بخش
رمز نگاری:
مقدمه بخش
کریپتوگرافی چیست؟
رمز معکوس
Caesar Cipher
الگوریتم ROT13
فرایند XOR
رمز تک الفبایی
خلاصه بخش
عبارات منظم (REGEX):
مقدمه بخش
REGEX چیست؟
عبارات با قاعده پایه
عملگرها و نحو
کار با عبارات منظم در جاوا
خلاصه بخش
عملیات بیتی در جاوا:
مقدمه بخش
تغییر بیت چیست؟
ریاضی با دست
اپراتور Bitwise Compliment (~)
عملگر Shift چپ (<<)
اپراتور شیفت راست (>>)
و اپراتور (&)
اپراتور XOR (
)
منطقی یا اپراتور ( |)
تخصیص ترکیبی
اولویت اپراتور
خلاصه بخش
Threading، Multithreading و Concurrency در جاوا:
مقدمه بخش
threading چیست؟
ایجاد و شروع موضوعات
اولویت موضوع
تجمیع موضوع
همگام سازی و مسدود کردن
خلاصه بخش
جستجو و مرتب سازی در جاوا:
مقدمه بخش
جستجو چیست؟
جستجوی خطی
جستجوی باینری
جستجوی درون یابی
مرتب سازی چیست؟
مرتب‌سازی انتخابی
مرتب سازی حبابی
مرتب سازی سریع
Merge Sort
مرتب سازی درج
مرتب سازی ریشه
مرتب سازی پشته
مرتب سازی پوسته
خلاصه بخش
الگوهای طراحی در معماری برنامه های جاوا و اندروید:
مقدمه بخش
الگوی طراحی چیست و گروه چهار چه کسانی هستند؟
الگوی طراحی خلاقانه چیست؟
کارخانه انتزاعی
سازنده
روش کارخانه ای
نمونه اولیه
سینگلتون
الگوی طراحی سازه چیست؟
آداپتور
پل
کامپوزیت
دکوراتور
نما
وزن پرواز
پراکسی
الگوی طراحی رفتاری چیست؟
زنجیره مسئولیت
فرمان
مترجم
Iterator
میانجی
یادگاری
ناظر
ایالت
استراتژی
روش الگو
بازدید کننده
الگوی طراحی Model-View-Controller (MVC).
الگوی طراحی Model-View-Presenter (MVP).
الگوی طراحی Model-View-ViewModel (MVVM).
الگوی طراحی Model-View-Intent (MVI).
خلاصه بخش
چالش های کدنویسی: پروژه اویلر:
مقدمه بخش
پروژه اویلر چیست؟
ضرب 3 و 5
پاسخ و توضیح تمرین کدنویسی
حتی اعداد فیبوناچی
پاسخ و توضیح تمرین کدنویسی
بزرگترین عامل اصلی
پاسخ و توضیح تمرین کدنویسی
بزرگترین محصول پالیندروم
پاسخ و توضیح تمرین کدنویسی
کوچکترین چندگانه
پاسخ و توضیح تمرین کدنویسی
اختلاف مجموع مربع
پاسخ و توضیح تمرین کدنویسی
10001مین نخست
پاسخ و توضیح تمرین کدنویسی
بزرگترین محصول در یک سری
پاسخ و توضیح تمرین کدنویسی
سه گانه فیثاغورثی ویژه
پاسخ و توضیح تمرین کدنویسی
جمع اعداد اول
پاسخ و توضیح تمرین کدنویسی
خلاصه بخش
اشکال‌زدایی و آزمایش:
مقدمه بخش
اشکال زدایی چیست؟
انواع خطاها - نحو، زمان اجرا، و منطقی
زمان کامپایل در مقابل خطاهای زمان اجرا
Catch End Throw and Throws را امتحان کنید
ابزارهای اشکال زدایی IntelliJ IDEA
نقاط شکست
تست واحد با استفاده از JUnit
خلاصه بخش
مبانی توسعه برنامه اندروید:
مقدمه بخش
تاریخچه اندروید
مفاهیم برنامه اندروید
ایجاد و اجرای برنامه اندروید
چرخه حیات فعالیت Android
مانیفست اندروید
منابع برنامه
نماها و طرح‌بندی‌ها
فعالیت ها
قطعات
گفتگوها
اعلان ها
گردش کار توسعه
بهترین شیوه ها
شبیه سازهای اندروید
Android Jetpack
خلاصه بخش
رابط کاربری اندروید :
مقدمه بخش
TextView
رمز عبور
EditText
AutoCompleteTextView دکمه

ImageButton
ToggleButton
چک باکس
RadioButtons و RadioGroups
پیشرفت نوار
اسپینر
CalendarView
ImageView
FloatingActionButton
WebView
VideoView
SearchView
SeekBar
سوئیچ
Rating Bar
ScrollView
HorizontalScrollView
ViewPager
NavigationView
چیدمان خطی
طرح نسبی
چیدمان محدودیت
فضاها
خلاصه بخش
کاربردی: ساختن یک برنامه ریک اند مورتی (برنامه شماره 1 جاوا):
مقدمه بخش
Rick and Morty API
سند طراحی نرم افزار
کدگذاری برنامه
خلاصه بخش
کاربردی: ساخت برنامه ماشین حساب (برنامه شماره ۲ جاوا):
مقدمه بخش
سند طراحی نرم افزار
کدگذاری برنامه
خلاصه بخش
کاربردی: ساخت اپلیکیشن Flappy Bird (برنامه شماره 3 جاوا):
مقدمه بخش
سند طراحی نرم افزار
کدگذاری برنامه
خلاصه بخش
کاربردی: ساختن یک برنامه امتحانی پوکمون (برنامه شماره ۴ جاوا):
مقدمه بخش
سند طراحی نرم افزار
کدگذاری برنامه
خلاصه بخش
کاربردی: ساختن یک برنامه یادداشت (برنامه جاوا شماره 5):
مقدمه بخش
سند طراحی نرم افزار
کدگذاری برنامه
خلاصه بخش
اصول کاتلین:
مقدمه بخش
سلام جهان در کاتلین
انواع داده
بیانیه‌های جریان و حلقه‌ها را کنترل کنید
کلاس ها و اشیا
سازندگان
ارث
رابط ها
کلاس های داده
ژنریک
توابع
خلاصه بخش
جستجو و مرتب‌سازی در Kotlin:
مقدمه بخش
جستجوی خطی در Kotlin
جستجوی باینری در کاتلین
جستجوی درون یابی در کاتلین
مرتب‌سازی انتخابی در کاتلین
مرتب سازی حبابی در کاتلین
مرتب سازی سریع در کاتلین
Merge Sort در Kotlin
مرتب سازی درج در Kotlin
مرتب سازی ریشه در کاتلین
هپ مرتب سازی در کاتلین
مرتب سازی پوسته در کاتلین
خلاصه بخش
الگوهای طراحی در کاتلین:
مقدمه بخش
کارخانه انتزاعی در کاتلین
سازنده در کاتلین
روش کارخانه در کاتلین
نمونه اولیه در کاتلین
سینگلتون در کاتلین
آداپتور در کاتلین
پل در کاتلین
کامپوزیت در کاتلین
دکوراتور در کاتلین
نما در کاتلین
Flyweight در کاتلین
پراکسی در کاتلین
زنجیره مسئولیت در کاتلین
فرمان در کاتلین
مترجم در کاتلین
Iterator در Kotlin
میانجی در کاتلین
یادگاری در کاتلین
ناظر در کاتلین
ایالت در کاتلین
استراتژی در کاتلین
روش قالب در کاتلین
بازدید کننده در کاتلین
خلاصه بخش
کاربردی: ساختن یک برنامه هری پاتر (برنامه شماره 1 Kotlin):
مقدمه بخش
سند طراحی نرم افزار
کدگذاری برنامه
خلاصه بخش
کاربردی: ساختن یک برنامه مارول (برنامه کاتلین شماره 2):
مقدمه بخش
سند طراحی نرم افزار
کدگذاری برنامه
خلاصه بخش
کاربردی: ساختن یک برنامه کمیک DC (برنامه Kotlin شماره 3):
مقدمه بخش
سند طراحی نرم افزار
کدگذاری برنامه
خلاصه بخش
کاربردی: ساختن یک برنامه Sonic the Hedgehog (برنامه Kotlin شماره 4):
مقدمه بخش
سند طراحی نرم افزار
کدگذاری برنامه
خلاصه بخش
کاربردی: ساختن یک برنامه X-Men (برنامه شماره 5 Kotlin):
مقدمه بخش
سند طراحی نرم افزار
کدگذاری برنامه
خلاصه بخش
کلمات کلیدی و سوالات متداول برای جاوا، کاتلین و اندروید:
مقدمه بخش
کلید واژه های جاوا
کلید واژه های کاتلین
سوالات متداول جاوا، اندروید و کاتلین
خلاصه بخش
خلاصه و جمع بندی دوره:
خلاصه و جمع بندی دوره
ویدیوی جایزه

نمایش سرفصل های انگلیسی

Complete Java + Kotlin + Android - Beginner to Expert

45,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: UD23750
حجم: 9527 مگابایت
مدت زمان: 1199 دقیقه
تعداد دیسک: 3 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1401
کدنویسی مبتدی تا متخصص Java + Kotlin + Android
کدنویسی مبتدی تا متخصص Java + Kotlin + Android 1
کدنویسی مبتدی تا متخصص Java + Kotlin + Android 2
کدنویسی مبتدی تا متخصص Java + Kotlin + Android 3
کدنویسی مبتدی تا متخصص Java + Kotlin + Android 4
کدنویسی مبتدی تا متخصص Java + Kotlin + Android 5
کدنویسی مبتدی تا متخصص Java + Kotlin + Android 6
طراحی سایت و خدمات سئو

45,900 تومان
افزودن به سبد خرید