در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بازی های ویدیویی خیره کننده را در واقعیت مجازی بسازید. آموزش پوشش آموزش برای Oculus Rift & Steam VR W/C ++ 11.
عنوان اصلی : Unreal VR Dev: Make VR Experiences with Unreal Engine in C++
سرفصل های دوره :
کاوشگر معماری:
تفاوت بین UE5 و UE4
در آزمون خود ارزیابی شرکت کنید
ورود به VR
نمای کلی بخش حرکت
حرکت اصلی کنترلر
وارد کردن یک محیط ArchViz
آزمون میان بخش
حرکت فضای بازی و برخورد دهنده ها
ردیابی خط یک مقصد تله پورت
واردات و استفاده از مواد
محو شدن، تایمر و انتقال از راه دور
آزمون میان بخش
برگزاری روی NavMesh
مواد پس پردازش
نمونه های مواد پویا
تنظیم شعاع با یک منحنی
ایجاد چشم انداز تونل
آزمون میان بخش
نشانگر تله پورت سهموی
استفاده از کامپوننت USpline
ساخت پویا UObjects
تغییر شکل مش ها با Splines
آزمون میان بخش
یادداشت ها برای 4.22
استخراج یک بازیگر کنترل کننده دست
پرسش بازیگران همپوشانی
اثرات بازخورد هپتیک
حرکت صعود
حرکت صعود قسمت 2
امتحان پایان بخش
بررسی پایان بخش
نقاش نور:
معرفی بخش رابط کاربری
ایجاد راه اندازی پیاده VR
اقدامات اتصال به کنترلکنندههای حرکت
نقاشی سه بعدی با مش های Spline
نرخ فریم در VR
تنگناهای عملکرد
آزمون میان بخش
بهینه سازی عملکرد
کاهش DrawCall با Instancing
مشهای ضربهای چرخشی و پوستهدار
مواد مش نمونه
ذخیره حالت بازی
آزمون میان بخش
بارگیری SaveGame
Serialising The Game State
سریال سازی بازیگران به سازه ها
تغییر نام کلاس های پایه C++
مقدمه ای بر طراحی وکتور
آزمون میان بخش
درک طراحی خوب واقعیت مجازی
طراحی رابط کاربری برای VR
چیدمان UI 3 بعدی ارگونومیک در غیرواقعی
تعامل ویجت UI در سه بعدی
تبدیل طرح به UMG - قسمت 1
آزمون میان بخش
تبدیل طرح به UMG - قسمت 2
تبدیل طرح به UMG - قسمت 3
اتصال UPROPERTY به UMG
Spawning Widgets در C++
تبدیل PaintingPicker به C++
نامگذاری هر شکاف به صورت منحصر به فرد
آزمون میان بخش
تکرار بیش از همه SaveGames
پر کردن رابط کاربری لیست بازی
اتصال ویجت های متن به C++
تنظیم محتوای TextBlock از C++
عملیات دکمهها و صفحهنمایش اسپلش
گزینه های سطح تجزیه در حالت گیم
آزمون میان بخش
بارگیری ذخیره بازی ها در حالت گیم
مدیریت ذخیره در حالت گیم
Initialize - BeginPlay For Widgets
وصل کردن قابلیت افزودن
پاک کردن فرزندان از UPanelWidget
آزمون میان بخش
اتصال LeftHandController
افزودن منوها به کنترلرهای دستی
نادیده گرفتن یک جزء صحنه
بازسازی SaveAndQuit
یک ویجت نقطه صفحه بندی ایجاد کنید
آزمون میان بخش
تخم ریزی یک نقطه صفحه بندی
ویرایش UPanelSlot در C++
ویجت های شفاف در جهان
محاسبه تعداد صفحات
آزمون میان بخش
بازسازی وضعیت صفحه بندی
چفت کردن یک ورودی آنالوگ
حرکت بین صفحات
به روز رسانی صفحات
چگونه به یک استاد VR تبدیل شویم
آزمون پایان بخش
خود ارزیابی و مراحل بعدی:
خود ارزیابی
سخنرانی جایزه
Unreal VR Dev: Make VR Experiences with Unreal Engine in C++
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Complete Godot 2D: Develop Your Own 2D Games Using Godot 4
استفاده از امکانات کدنویسی بازی ها در Unity : کار با Unity UIToolkit
Make Online Games Using Unity’s NEW Multiplayer Framework
Programming Design Patterns For Unity: Write Better Code
Geometry Nodes in Blender 4: Create Complex 3D Models
Blender Animation & Rigging: Bring Your Creations To Life
Unity 2D RPG: Complete Combat System
Unreal Engine 5 – Action Adventure Game Development Course
Complete Godot 3D: Develop Your Own 3D Games Using Godot 4
Complete Drawing Course: Create Video Game Concept Art