در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
تسلط بر کوتلین از ابتدا و افزایش چشم انداز شغلی برنامه نویسی خود
عنوان اصلی : The Complete Kotlin Course - Mastering Kotlin from Zero
سرفصل های دوره :
نصب ابزار و اجرای Hello World:
نصب ابزار و اجرای اولین برنامه شما
نظرات
انواع داده ها:
ثابت
متغیرها
تبدیل نوع
تعداد
Char & Boolean
نحوه دریافت کد های منبع
رشته ها
جفت
triples
اپراتورها:
هر واحد، واحد، هیچ کلمه کلیدی
اپراتورهای مقایسه
اپراتورهای منطقی
برابری رشته
تصمیم گیری:
بیانیه شرطی
بیان بیان VS
در حالی که حلقه
شکستن از حلقه
ورزش 1 - بیان بولی
محدوده
برای حلقه
کلمات کلیدی را تکرار کنید
Loops Tested
ورزش 2 - جدول ضرب
ادامه کلمه کلیدی
هنگام بیان
ارزش بازگشت بیان
ورزش 3 - نقطه در فضا
توابع:
توابع
پارامتر تابع
بازگشت نوع تابع
عملکرد بیش از حد
تابع به عنوان متغیر
nullability:
عدم پذیرش
اپراتور null و not-null
بررسی برای عدم پذیرش
اپراتور الویس
ساختار داده:
آرایه ها
لیست ها
دسترسی به عناصر
نمایه سازی و برش
عناصر جستجو با استفاده از اپراتور 'in'
عناصر اضافه به آرایه
وارد کردن عناصر به آرایه
حذف عناصر از آرایه
به روز رسانی و مرتب سازی عناصر
تکرار از طریق عنصر
نقشه ها
دسترسی به عناصر نقشه
اضافه کردن عناصر به نقشه
به روز رسانی و حذف عناصر از نقشه ها
iTerating از طریق نقشه ها
مجموعه ها
استفاده از مجموعه ها
Expression Lambda:
Lambda چیست؟
Shuted Lambda
مرتب سازی عناصر جمع آوری با استفاده از لامبدا
تکرار از طریق مجموعه با استفاده از لامبدا
برنامه نویسی شی گرا:
کلاس
نوع مرجع
مثال: علامت های دانشجویی
شیء
Companion & Static
خواص
ارزش پیش فرض در خواص
خواص اولیه
Getter سفارشی
Setter سفارشی
املاک تنبل
ارث:
ارث
پلی مورفیسم
روش overriding
کلاس انتزاعی
کلاس های مهر و موم شده
اصلاح کننده های دید
رابط
Generics
چرا عمومی؟
تمرینات:
ورزش 4 - پیدا کردن مقدار ASCII از شخصیت
ورزش 5 - مبادله 2 شماره
ورزش 6 - حتی یا عجیب و غریب؟
ورزش 7 - فرکانس فرکانس را در رشته پیدا کنید
ورزش 8 - شماره گرد کردن به N مکان
ورزش 10 - بررسی کنید که یک سال جهش یا نه
ورزش 11 - فاکتوریل یک عدد
ورزش 13 - GCD از دو عدد
ورزش 14 - LCM از دو عدد
ورزش 15 - معکوس کردن عدد
ورزش 16 - شماره اول یا نه؟
ورزش 17 - ماشین حساب ساده
ورزش 18 - باینری به دهدهی و بالعکس
ورزش 19 - فاکتوریل تعداد با استفاده از بازگشت
ورزش 20 - یک حکم را با استفاده از بازگشتی معکوس کنید
ورزش 21 - مجموع 2 ماتریس
ورزش 23 - از میلی ثانیه به ثانیه و حداقل
The Complete Kotlin Course - Mastering Kotlin from Zero
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Mastering Android App Development with Kotlin -Build 38 Apps
ساختمان داده ها و الگوریتم ها در C & Java
The Complete Android 14 Developer Course – Build 100 Apps
تسلط بر الگوهای طراحی : یک برنامه نویس حرفه ای شوید
دوره کامل Firebase و Android – تسلط بر Firebase
Mastering Jetpack Compose: Building Dynamic User Interfaces
دوره یادگیری کامل Android JetPack