در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
افراد و سازمان هایی که موفق هستند کسانی هستند که لیزر بر مشتری متمرکز هستند. حتی اگر شما در نقش مشتری نیستید، دانستن اینکه چگونه شغل شما به مشتریان شما متصل است، به شما یک فریم بهتر برای تصمیم گیری استراتژیک می دهد و به شما کمک می کند تا به هدف شغل خود ارتباط برقرار کنید. این باعث می شود شما احساس انگیزه بیشتری داشته باشید و بیشتر در کار انجام دهید. در این دوره، لیزا Earle Mcleod و Elizabeth Mcleod به شما کمک می کند تا نقاط بین کار و تاثیر مشتری خود را به شما متصل کنید و آنها استراتژی ها و رفتارهایی را برای نگه داشتن مشتریان خود در ذهن خود ارائه دهید. آنها توضیح می دهند که چگونه می توانید تعیین کنید که در آن شما در دنیای مشتری خود قرار بگیرید و چگونه می توانید تمرکز خود را بر روی مشتری نگه دارید، زمانی که در مورد برنده شدن، اهداف و اشتباهات صحبت کنید. آنها همچنین استراتژی هایی را برای حفظ ذهنیت خدمات خود به اشتراک می گذارند، حتی زمانی که سازمان شما به ویژه مشتری متمرکز نیست.
عنوان اصلی : Developing a Service Mindset
سرفصل های دوره :
مقدمه:
آوردن مشتریان به خط مقدم
شروع با فریم
1. دانستن اینکه چه کسی هستی؟
چه کسی مشتری واقعی است؟
کجا در دنیای مشتری خود قرار می گیرید؟
یک مزیت رقابتی ایجاد کنید
2. ذهنیت خدمات:
یک اتصال عاطفی به مشتریان خود را پرورش دهید
مشتریان را بالای ذهن نگه دارید
توسعه پایداری و انعطاف پذیری
3. زبان روزانه و رفتار:
مشاهده رفتار از طریق یک لنز متفاوت
بحث در مورد برنده شدن
بحث در مورد اهداف
درباره اشتباهات صحبت کنید
4. پایداری:
چگونه مشتری رانده شود، زمانی که سازمان شما نیست
نحوه حرکت به پایگاه مشتری در حال تغییر
مقابله با مشتریان از دست رفته
نتیجه گیری:
افزایش به چالش ذهنیت خدمات
Developing a Service Mindset
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.