در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با یونیتی یاد می گیرید.
عنوان اصلی : The Beginner's Guide to Artificial Intelligence in Unity
معرفی:
مقدمه دوره
مقدمه ای بر هوش مصنوعی
ریاضیات هوش مصنوعی:
مختصات کارتزین
وکتورها قسمت 1
وکتورها قسمت 2
محاسبه فاصله
محصول نقطه ای
محصول متقابل
خلبان خودکار
فیزیک هوش مصنوعی:
زمان
سرعت
شتاب
محاسبه مسیرها قسمت 1
محاسبه مسیرها قسمت 2
نقاط راه و نمودارها:
نقاط راه
دنبال کردن یک مدار
نظریه گراف
الف* برای مسیریابی قسمت 1
الف* برای مسیریابی قسمت 2
مش های ناوبری:
معرفی مش ناوبری
از Waypoints تا NavMesh
NavMesh Agents قسمت 1
NavMesh Agents قسمت 2
دنبال کردن یک بازیکن در NavMesh و راهاندازی پیوندهای خارج از مش
ماشین های حالت محدود:
ماشین های حالت محدود
ایجاد و استفاده از یک کلاس دولتی
گشت زنی پیرامونی
تعقیب بازیکن قسمت 1
تعقیب بازیکن قسمت 2
چالش FSM
عوامل متحرک مستقل:
جستجو کن و فرار کن
دستیابی
طفره رفتن
پرسه زدن
پنهان کردن قسمت 1
پنهان کردن قسمت 2
رفتارهای پیچیده
چالش رفتار
شبیه سازی جمعیت:
حرکت به عنوان یک
ایجاد جمعیت شهر قسمت 1
ایجاد جمعیت شهر قسمت 2
در حال فرار
Flocking قسمت 1
Flocking قسمت 2
Flocking قسمت 3
رفتار هدفمند:
مقدمه ای بر GOAP
راه اندازی یک محیط GOAP
از پیش برنامه ریزی اقدامات عامل
کشورهای جهان
اقدامات
عوامل
برنامه ریز GOAP قسمت 1
برنامه ریز GOAP قسمت 2
اجرای یک طرح ساده
ایجاد یک طرح چند مرحله ای
طرح هایی که به چندین عامل نیاز دارند
افزودن منابع بیشتر به جهان
پیاده سازی سیستم موجودی کالا
حرکت پرستار
اضافه کردن چالش هدف
گرفتن یک استراحت
دنیای نهایی:
کلام پایانی
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Build a Tower Defence Game with Unity and Blender
Master Procedural Maze & Dungeon Generation
Blender Python
راهنمای مبتدیان برای انیمیشن سازی در Unity
Blender Python
Learn Game Artificial Intelligence in Unity Visual Scripting
Build a Tower Defence Game with Unity and Blender
مهارت های طراحی و توسعه محیط بازی در Unity, Blender