در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
این آموزش میانی سیسکو فنیس ، مدیران شبکه را آماده می کند تا تجربه کاربر مرکز تماس خود را با Cisco Finesse ، یک رابط دسک تاپ نماینده مرکز تماس که باعث افزایش بهره وری و دسترسی می شود ، تنظیم کند. Finesse ، برنامه نرم افزاری که عملکرد سیستم عامل های مرکز تماس UCCE ، PCCE و UCCX را گسترش می دهد. برنامه وب به نمایندگان مرکز تماس و سرپرستان یک تن انعطاف پذیری در هنگام ورود به سیستم ، تغییر وضعیت ، دریافت تماس و حرکت از یک رابط کاربری آسان و قابل تنظیم را می دهد. این دوره همه چیز در مورد استفاده ، استقرار و پیکربندی سیسکو است. شما در مراکز تماس و بهینه سازی شبکه های آنها در هیچ وقت با این آموزش ظرافت تنظیم خواهید شد. رابط دسک تاپ که باعث افزایش بهره وری و دسترسی می شود.
برای هر کسی که آموزش شبکه خود را مدیریت کند ، این آموزش سیسکو می تواند برای ورود به مدیران شبکه جدید ، که در برنامه های آموزش فردی یا تیمی یا به عنوان یک منبع مرجع سیسکو انجام می شود ، استفاده شود. <BR/ > آموزش سیسکو Finesse: آنچه شما باید بدانید
این آموزش آموزش Cisco Finesse دارای فیلم هایی است که موضوعاتی از جمله:
- پیکربندی عامل تلفن IP Finesse را پوشش می دهد تا کاربران بتوانند با تلفن های خود وارد شوند
-- پیکربندی کدهای دلیل برای دسک تاپ سیسکو
- پیکربندی دلیل ، ورود به سیستم و کدهای بسته بندی
- پیکربندی گردش کار در مدیریت سیسکو
چه کسی باید آموزش آموزش فنی سیسکو را انجام دهد؟ < br/> این ظرافت سیسکو آموزش آموزش سیسکو در سطح سرپرست محسوب می شود ، به این معنی که برای مدیران شبکه طراحی شده است. این دوره مهارت های شبکه برای مدیران شبکه با سه تا پنج سال تجربه با بهترین شیوه های سیسکو طراحی شده است.
مدیران شبکه جدید یا مشتاق. یک مدیر شبکه جدید باید این آموزش سیسکو را انجام دهد ، بنابراین آنها می دانند که چگونه راه حل سیسکو را که توسط شرکت ها در سراسر جهان برای عملیات مرکز تماس خود استفاده می شود ، شخصی سازی کند. اگر امیدوار هستید که با شبکه ای که توسط سیسکو اداره می شود ، کار خود را انجام دهید ، خود را صرفه جویی کنید و یاد بگیرید که در اوایل کار خود پیکربندی Finesse را با این دوره پیکربندی کنید.
مدیران شبکه باتجربه. اگر چندین سال به عنوان مدیر شبکه کار کرده اید ، اگر مسئولیت های جدید مربوط به پیکربندی مرکز تماس و بهینه سازی خود را بر عهده بگیرید ، Cisco Finesse انتخاب خوبی است. همه سرپرستان خالص با شبکه های مرکز تماس کار نمی کنند. این دوره اطمینان می دهد که شما می دانید که چگونه پیکربندی یک مربوط به سایر وظایف مدیریت دیگری است که با آنها آشنا هستید.
عنوان اصلی : Cisco Finesse Training Online Training
سرفصل های دوره :
01 UCCX: مسیریابی تماس با نمایندگان و سیسکو ظرافت:
001 مقدمه: مسیریابی تماس با نمایندگان و سیسکو
002 الزامات عامل UCCX
003 ایجاد منابع برای مرکز تماس ما
004 اسکریپت اساسی با نمایندگان
005 سیسکو دسکتاپ عامل Finesse
006 Cisco Finesse Supervisor Desktop
007 اگر هیچ عامل وارد نشده باشد
02 UCCX: سفارشی کردن دسک تاپ سیسکو
001 مقدمه: سفارشی کردن دسک تاپ سیسکو
002 کدهای آماده نیست
003 کدها را امضا کنید
004 کدهای بسته بندی
005 دفترچه تلفن
006 متغیرهای تماس
03 UCCX: Cisco Finesse مدیریت:
001 مقدمه: مدیریت سیسکو
002 چت دسکتاپ Finesse
003 طرح دسک تاپ Finesse
004 جریان کار Finesse
005 مدیریت تقویم سرپرست
04 UCCX: عامل تلفن IP Finesse:
001 مقدمه: عامل تلفن IP Finesse
002 FININYE IP عامل تلفن
003 کاربر برنامه FIPPA را پیکربندی کنید
004 سرویس تلفن IP Finesse را پیکربندی کنید
005 گواهینامه های پیکربندی FIPPA
006 FIPPA نسخه ی نمایشی
006 FIPPA ONE LOGIN
Cisco Finesse Training Online Training
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
تمرین و کار با Cisco Dial Plan
350-801 CLCOR Online Training
CCNP Collaboration (300-815 CLACCM) Online Training
استقرار Cisco Unified Center Center Express (UCCX)
350-801 CLCOR Online Training
کورس پیکربندی Cisco Cube
آموزش سیسکو H.323 و SIP
اسکریپت نویسی برای UCCX
دوره یادگیری کامل CCNP Collaboration (300-815 CLACCM)
Fundamental Cisco Training for Collaboration Engineers