در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

تمرین و کار با Cisco Dial Plan

13,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

این برنامه شماره گیری میانی سیسکو بهترین روشهای آموزش ، مدیران شبکه را برای بهینه سازی استفاده سازمان شما از برنامه شماره گیری سیسکو با برخی از مهمترین بهترین روشها برای تنظیم و اجرای برنامه شماره گیری آماده می کند.
پیکربندی یک برنامه شماره گیری که آموزش می دهد سیستم مدیر ارتباطات یکپارچه سیسکو چگونه بهترین راه حل تماس های خود را نیاز به پیش بینی ، برنامه ریزی و دانش زیادی دارد. این دوره در مورد بهترین شیوه های اجرای برنامه شماره گیری سیسکو مهمترین چیزهایی را که می دانید هنگام تنظیم خود را پوشش می دهد ، پوشش می دهد. آنها و درک مفهومی از این که چرا اهمیت زیادی دارند. این باعث می شود شما یک مدیر بهتر و شبکه های همکاری خود را بهتر حفظ کنید. مهمترین بهترین روشها برای تنظیم و اجرای برنامه DIAL.
برای هر کسی که آموزش IT را مدیریت کند ، این آموزش سیسکو را می توان برای سوار شدن به مدیران شبکه جدید ، که در برنامه های آموزش فردی یا تیمی یا به عنوان یک منبع مرجع سیسکو استفاده می شود ، استفاده کرد.
برنامه شماره گیری سیسکو بهترین شیوه ها: آنچه شما باید بدانید
این برنامه شماره گیری سیسکو بهترین روشهای آموزش را پوشش می دهد موضوعات شبکه از جمله:
- پیکربندی الگوهای مسیر بنابراین می توانید در خارج از سازمان خود شماره گیری کنید <br/ >- برنامه ریزی پیش رو با یک سلسله مراتب برنامه عالی
- گروه بندی نقاط پایانی خود قبل از طراحی و اجرای برنامه ها
- آماده سازی برای عدم موفقیت و افزونگی در سیستم
چه کسی باید برنامه شماره گیری Cisco را آموزش دهد؟
این شماره گیری سیسکو آموزش بهترین شیوه های آموزش آموزش در سطح سیسکو در نظر گرفته می شود ، به این معنی که برای مدیران شبکه طراحی شده است. این دوره مهارت های شبکه برای مدیران شبکه با سه تا پنج سال تجربه با بهترین شیوه های سیسکو طراحی شده است. شما یک طاقچه در مدیریت هستید که می توانید از آن استفاده کنید. گذراندن این دوره و دانستن بهترین راه ها برای اجرای برنامه های شماره گیری سیسکو به این معنی است که می توانید به شما اعتماد کنید تا بتوانید در شبکه شما تماس بگیرید. برای مدیران شبکه باتجربه که در حال انتقال به مسئولیت های همکاری هستند. برنامه شماره گیری را یاد بگیرید بهترین شیوه ها را یاد بگیرید و یاد می گیرید که چگونه انواع تماس های شبکه خود را محدود کنید ، مسیرهای ایده آل که سیستم باید از آنها استفاده کند ، و چگونه شماره خوانده شده و فراخوانی ارائه می شود.
01 الگوهای ترجمه همکاری سیسکو و تبدیل:
001 الگوهای ترجمه و تبدیل معرفی
002 تجزیه و تحلیل رقمی
003 الگوهای ترجمه
004 تبدیل
005 الگوهای مسیر SIP
006 دسترسی موبایل و از راه دور < BR/> 007 مسابقه تحول

عنوان اصلی : Cisco Dial Plan Best Practices Online Training

سرفصل های دوره :

02 Cisco همکاری مفاهیم مسیریابی فراخوانی:
001 مفاهیم مسیریابی تماس
002 الگوهای مسیر
003 الگوهای Wildcards
گروه های مسیر 004
005 لیست مسیر
006 الگوهای مسیر E1.64
007 مسیر مسیر مسابقه Wildcard
008 مسیر مسابقه مطابقت با الگوی مسیر
03 الگوهای مسیر همکاری سیسکو ، گروه های مسیر و لیست های مسیر:
001 الگوهای ورود به مسیر ، گروه های مسیر و لیست های مسیر
گروه های مسیر 002
003 لیست مسیر
004 الگوهای مسیر
005 اولویت فوری
04 ترجمه های همکاری سیسکو و الگوهای تحول:
001 مقدمات و الگوهای تحول
002 الگوهای تحول
003 الگوهای ترجمه
004 به نام تحول حزب CSS
005 فراخوانی حزب تحول CSS
006 متصل و تغییر مسیر حزب CSS
05 Trunks Sip Cisco:
001 تنه های مقدماتی
مشخصات امنیتی Trunk 002
003 sip trunking
پروفایل SIP 004
ویژگی های تنه 005 SIP
006 Trunks SIP Trunks
06 همکاری سیسکو جمع آوری و تجزیه و تحلیل آثار RTMT:
001 مقدمه جمع آوری و تجزیه و تحلیل آثار RTMT
002 اثری را از طریق RTMT جمع آوری کنید
003 تجزیه و تحلیل SDL- داخلی تا داخلی داخلی
004 تجزیه و تحلیل SDL- رقم داخلی به رقم توسط رقم
005 تجزیه و تحلیل SDL- تماس برون مرزی به ITSP
006 تجزیه و تحلیل SDL- تماس ورودی از ITSP
007 تجزیه و تحلیل SDL- الگوهای مسیر ، لیست ها و گروه ها
008 تجزیه و تحلیل SDL- الگوهای ترجمه
009 تجزیه و تحلیل SDL- الگوهای تحول
07 همکاری سیسکو تکنیک های اضافی مسیریابی تماس CUCM و ابزار عیب یابی:
001 مهارت های مقدماتی- تکنیک های اضافی مسیریابی تماس CUCM و ابزار عیب یابی
002 مسیریابی URI Alphanumeric
003 آنالایزر شماره شماره گیری شده (DNA)
004 Tail-end Hop Off (Teho)
005 ابزار نظارت بر زمان واقعی (داده های زمان واقعی)
006 Transmatorx
007 آنالایزر راه حل های همکاری

نمایش سرفصل های انگلیسی

Cisco Dial Plan Best Practices Online Training