در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی مجموعه ابزارها و مهارت هایی را یاد می گیرید که به عنوان جعبه ابزاری برای ارسال و دریافت نظرات و فیدبک مشتریان برای شما عمل خواهند کرد.
عنوان اصلی : A Toolkit for Giving and Receiving Better Feedback
1. ابزاری برای دادن و دریافت بازخورد بهتر
رابرت کاپلان: افراد خود را به سمت همسویی راهنمایی کنید
میشل لدرمن: ایجاد روابط از طریق دوست داشتنی
شیلا هین در مورد علم دریافت بازخورد
والری پوردی گرینوی: ارزیابی های عملکرد را بازنگری کنید
تیم هارفورد در مورد ایجاد فرهنگ مخالفت
A Toolkit for Giving and Receiving Better Feedback
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش ایجاد کردن گروهی از افراد برند شده برای شروع و به پایان بردن یک بیزینس
آموزش استفاده از داستان سرایی برای بدست آوردن سهم بیشتری از بازار
آموزش تعلیم و پرورش دادن خود پیچیده تان
آموش روشهای ساخت یک تیم کاری عالی : اعتماد ، آزادی ، توان کاری و غیره
آموزش شروع مدیریت پروژه و ایجاد کردن قواعد اولیه
مهارت ها و ابزارها لازم مدیران برای مدیریت تغییرات
آموزش مهارت های ارتباط با مخاطبان
راهنمای رهبران سازمانی برای تصمیم سازی استراتژی های کارایی تیم ها
آموزش رهبری نسل بعدی KPIs
آموزش کار کردن بر روی نقاط ضعف و قوت تان