در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی مجموعه ابزارها و مهارت هایی را یاد می گیرید که به عنوان جعبه ابزاری برای ارسال و دریافت نظرات و فیدبک مشتریان برای شما عمل خواهند کرد.
عنوان اصلی : A Toolkit for Giving and Receiving Better Feedback
1. ابزاری برای دادن و دریافت بازخورد بهتر
رابرت کاپلان: افراد خود را به سمت همسویی راهنمایی کنید
میشل لدرمن: ایجاد روابط از طریق دوست داشتنی
شیلا هین در مورد علم دریافت بازخورد
والری پوردی گرینوی: ارزیابی های عملکرد را بازنگری کنید
تیم هارفورد در مورد ایجاد فرهنگ مخالفت
A Toolkit for Giving and Receiving Better Feedback
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش استفاده از داستان سرایی برای بدست آوردن سهم بیشتری از بازار
با انگیزه دادن به نیروهایتان مدیر بهتری شوید
آموزش رهبری نسل بعدی KPIs
دوره یادگیری استراتژی و متدهای بازاریابی
آموزش روانشناسی مدیریت تیم ها
آموزش مالکیت و مسئولیت پذیری در تیم های خلاق ( گرافیک ، انیمیشن سازی ، فیلم سازی و غیره )
آموزش مقابله با نژاد پرستی
آموزش مدیریت و رهبری کارمندانی که از خانه کار می کنند
آموزش ایجاد کردن گروهی از افراد برند شده برای شروع و به پایان بردن یک بیزینس
چگونه تیم کاری تان را Agile تر ، خلاق تر و متحد تر کنید
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها