در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی مجموعه ابزارها و مهارت هایی را یاد می گیرید که به عنوان جعبه ابزاری برای ارسال و دریافت نظرات و فیدبک مشتریان برای شما عمل خواهند کرد.
عنوان اصلی : A Toolkit for Giving and Receiving Better Feedback
1. ابزاری برای دادن و دریافت بازخورد بهتر
رابرت کاپلان: افراد خود را به سمت همسویی راهنمایی کنید
میشل لدرمن: ایجاد روابط از طریق دوست داشتنی
شیلا هین در مورد علم دریافت بازخورد
والری پوردی گرینوی: ارزیابی های عملکرد را بازنگری کنید
تیم هارفورد در مورد ایجاد فرهنگ مخالفت
A Toolkit for Giving and Receiving Better Feedback
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
دوره یادگیری استراتژی و متدهای بازاریابی
آموزش تربیت نیروهایتان از کارمند ساده تا رهبری اجرایی
چگونه تیم کاری تان را Agile تر ، خلاق تر و متحد تر کنید
آموزش تکنیک های Managing Up برای موفق شدن در نقش جدید کاری تان
آموزش بهره وری بیشتر : با گامهای کوچک به هدف های بزرگ برسید
آموزش پروسه های رهبری اجرایی اثر گذار
آموزش ایجاد کردن گروهی از افراد برند شده برای شروع و به پایان بردن یک بیزینس
آموزش هنر و تکنیک های مذاکره
آموزش مقابله با نژاد پرستی
آموزش کار کردن بر روی نقاط ضعف و قوت تان