جمع جزء: 139,000 تومان
- × 1 عدد: آموزش نکات ، ترفندها و تکنیک های Rhino 6 - 139,000 تومان
ایجاد طرح های موجود اصلی با استفاده از ویژگی های حیوانات دنیای واقعی، یک تکه از رئالیسم و آشنایی را به مفاهیم خود اضافه می کند. این کارگاه توسط Kurtis Dawe، هنرمند شخصیتی و مدلساز در Scanline VFX در ونکوور، یک گردش کار کامل را برای ایجاد یک مفهوم منحصر به فرد اژدها اژدها در 3D، از جمع آوری مرجع تا کامپوزیت نهایی فتوشاپ نشان می دهد.
با یک پروژه مانند این مرجع کلید است Kurtis به اشتراک می گذارد که چگونه او را جستجو می کند و مراجع را بررسی می کند که به او کمک می کند تا به ظاهر و احساس شخصیت او ایجاد شود، قبل از اینکه موجودی را در 3D با استفاده از Zbrush ایجاد کنید. از آنجا، گردش کار Kurtis کار بازنگری خود را در Zbrush پوشش می دهد، روند UV-ING خود را در مایا نشان می دهد و از طریق فرایندهای بافت و سایه در ماری پیاده می شود. با توجه به شخصیت بافت، او سپس تکنیک های خود را برای نشان دادن موجودات با استفاده از مبادله کارشناسی ارشد در Zbrush، قبل از مقابله با روشنایی و رندر با Renderer KeyShot نشان می دهد. به عنوان مرحله نهایی این فرایند، Kurtis تکنیک های کامپوزیت خود را با استفاده از فتوشاپ به اشتراک می گذارد تا یک تصویر نهایی مناسب برای یک مشتری یا نمونه کارها را بسازد.
در طول کارگاه، Kurtis راهنمایی های صنعت و ترفندها را در طول راه برای کمک به بینندگان به طور کامل به اشتراک می گذارد درک ماهیت طراحی و مدل سازی موجودی در صنعت سرگرمی، با هدف خود را همیشه آموزش نحوه بهترین مطلق از Scults خود را. این فرایند به اشتراک گذاشته شده همان گردش کار است که او شخصا از شخصیت های قهرمان برای فیلم های ویژگی استفاده می کند، و این کارگاه باید مراقب مدلرهای موجود و هنرمندان مفهومی هم کار خود را در زمینه فیلم و تولید و یا مشتاقانه به کار خود ادامه دهد.
مقیاس اژدها بسته های VDM Brush ویژه در فصل 8 را می توان در بازار ArtStation یافت:
عنوان اصلی : Creating An Original 3D Creature Concept Viper Dragon
سرفصل های دوره :
00 پیش نمایش
01 مرجع مسدود کردن و سریع Retopo - قسمت 1
02 ارجاع مسدود کردن و سریع Retopo - قسمت 2
03 retopo & uv-ing
04 مجسمه سازی در Zbrush & نقاشی جابجایی در ماری - قسمت 1
05 مجسمه سازی در جابجایی Zbrush & Painting در Mari - قسمت 2
06 نقاشی جابجایی Mari
07 استفاده از نقشه های جابجایی در Zbrush
08 جزئیات دقیق با قلم مو اژدها VDM
09 جزئیات و مجسمه سازی در zbrush
10 ایجاد چشم
11 رنگ نقاشی در Zbrush & Mari - قسمت 1
12 رنگ نقاشی در Zbrush & Mari - قسمت 2
13 در zbrush
14 Keyshot Lighting Shading & Rendering - قسمت 2
15 ترکیب نهایی در فتوشاپ
Creating An Original 3D Creature Concept Viper Dragon
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.