در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
کار از راه دور انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهد و رفت و آمد بی نظیر. اما با ترک پشت دفتر فیزیکی، حتی اگر آن را فقط برای چند روز هر هفته - شما همچنین از دست دادن ساختار که ارائه شده است. در این دوره، نویسنده بهره وری و تولید کننده Emmy-Winning Paula Rizzo دارای راهنمایی هایی است که می تواند در این دنیای جدید ترکیبی و به طور کامل از راه دور به شما کمک کند. آنچه را که باید بدانید در مورد ایجاد یک روال، سازماندهی کار خود را، و بهینه سازی ارتباط با رئیس و همکاران شما. یاد بگیرید که چه کاری می توانید انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که مشارکت شما در تیم به رسمیت شناخته شده است، حتی زمانی که شما در اتاق نیستید. و از آنجا که کار از راه دور نیازی به تاثیر مسیر شغلی خود ندارد، Paula به اشتراک می گذارد که چگونه زمان را کنار بگذارید تا از اهداف خود فکر کنید و اهداف خود را مستند کنید. پس از اتمام این دوره، شما با استراتژی هایی برای تقویت اثربخشی و بهره وری خود در محل کار، بدون توجه به جایی که هستید، مجهز خواهید شد.
عنوان اصلی : Be an Effective Hybrid or Virtual Employee
سرفصل های دوره :
مقدمه:
دنیای جدید کار
تعریف کار هیبریدی
تعریف کار مجازی
1. سازماندهی کار خود را برای حداکثر تاثیر:
ایجاد یک روال که برای شما کار می کند
بررسی اولویت ارتباطی
درک تیم توزیع شده خود را
2. همکاری با رئیس و همکاران خود را افزایش دهید:
درک نقش و تاثیر شما
خودتان را برای جلسات سازماندهی کنید
حتی زمانی که در اتاق نیستید دیده می شود
3. به یاد داشته باشید اصول:
در اهداف شغلی خود را بررسی کنید
مهارت های خود را اهرم کنید
زمان برای سرگرمی
نتیجه گیری:
حفظ دیدگاه
Be an Effective Hybrid or Virtual Employee
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش سازمان دهی دفتر دور کاری تان برای داشتن بیشترین بهره وری
افزایش بهره وری خود را با یادداشت برداری موثر
چطور مرزهایی را برای حفاظت از زمان تان ایجاد کنید
آموزش به اتمام رساندن کارها با لیست ها
Redefining Your Productivity in the Future of Work
افزایش بهره وری در یک محیط کاری ترکیبی ( ترکیب کارکنان راه دور و در محل )
Media Skills for Executive Leaders
Overcome The Productivity Perception Gap as a Manager
آموزش استفاده از قدرت لیست کردن در انجام کارها