در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
سیستم عامل ویندوز 10 به طور معمول پایدار و قابل اعتماد است و یک انتخاب عالی برای تجارت و آموزش است. اما شما باید در صورت بروز مشکلی آماده شوید ، بنابراین می توانید به طور مؤثر پاسخ دهید و راه حل مناسب را مستقر کنید. به عنوان نویسنده فنی پرفروش ، برایان پوزی بپیوندید زیرا او اصول و بهترین روشهای عیب یابی در ویندوز 10 را به شما نشان می دهد ، در این دوره که به طور منحصر به فرد برای پشتیبانی از متخصصان طراحی شده است. چگونه می توانید مشکلات مشترک را تشخیص دهید و با ابزارهای داخلی اصلاحات آسان کنید. نکاتی در مورد استفاده از مانیتور قابلیت اطمینان ، ضبط مراحل ، کنسول امنیت و نگهداری ، پاک کننده دیسک ، بیننده رویداد و موارد دیگر دریافت کنید. در پایان این دوره ، شما آماده خواهید بود تا مشکلات مشترک را برطرف کنید ، عیب یابی از راه دور را برطرف کنید و از قدرت کامل برنامه های عیب یابی ویندوز استفاده کنید.
عنوان اصلی : Windows 10 for IT Support: Troubleshooting Basics
سرفصل های دوره :
مقدمه:
اصول اولیه عیب یابی را در ویندوز 10 بیاموزید
1. مقدمه ای برای عیب یابی:
ویندوز 10 عیب یابی بهترین روشها
2. متداول ترین اصلاحات:
بوت شدن به حالت ایمن
تنظیم مجدد ویندوز
بازگرداندن ویندوز
اجرای بروزرسانی ویندوز
حذف یک به روزرسانی حشره دار
3. ابزار عیب یابی:
کار با مانیتور قابلیت اطمینان
با استفاده از ضبط مراحل
با استفاده از کنسول امنیت و نگهداری
کار با عیب یابی
تمیز کردن دیسک سخت
مقدمه ای برای بیننده رویداد
مقدمه ای برای نظارت بر عملکرد
کند شدن سیستم چیست؟
4. رفع مشکلات بوت:
رفع مشکلات بوت
راه اندازی ویندوز
5. عیب یابی از راه دور:
استفاده از کمک از راه دور
پیکربندی مشتری RDP
ایجاد یک جلسه دسک تاپ از راه دور
6. عیب یابی برنامه ها:
نصب مجدد برنامه Windows Store
نصب مجدد یک برنامه Win32
تعمیر یک برنامه Win32
رفع مشکل سازگاری برنامه
نتیجه گیری:
مراحل بعدی
Windows 10 for IT Support: Troubleshooting Basics
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آشنایی با Azure Arc
آموزش طراحی استراتژیهای مهاجرت کلود
Windows 10: Managing Admin Tasks Essential Training
Windows 10 for IT Support: Troubleshooting Basics
آموزش کامل کار با Domain و دایرکتوری ها در Microsoft 365
آموزش مدیریت برنامه های کاربردی در Microsoft 365
ویندوز 365: استقرار، ارائه و مدیریت
آموزش بازگشت از بحران در Amazon Web Services
Windows 11 for IT Support: Troubleshooting Basics
Windows 10 for IT Support: Advanced Troubleshooting