در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
هنر انجام: شیرجه رفتن به توسعه اندروید با کوتلین یک دوره است که زمان را برای قرار دادن پایه و بر روی آن طول می کشد. ما فقط Android Studio را نصب نخواهیم کرد و از طریق همه اینها در ایجاد یک پروژه برای ما انجام می شود. در عوض، ما از طریق هر فایل ایجاد شده و کد استارتر داده می شود، بنابراین شما احساس می کنید که شما در حال کنترل برنامه هایی هستید که در حال نوشتن هستید! ما در این روند به طور کامل توضیح می دهیم و سطح تسلط درک مفاهیم را به دست می آوریم، همانطور که در جستجوی دیدگاه های مختلف، سبک های طرح بندی، مشاهده و اتصال داده ها، قطعات و ناوبری، و معماری MVVM، در این دوره، ادامه خواهیم داد.
ما از طریق گام به گام، چگونگی طراحی طرح و عملکرد برنامه های منحصر به فرد، جذاب و هدفمند راه می رویم. با هم، ما از طریق 15 بخش از این دوره کار خواهیم کرد. هر بخش مفاهیم و ایده ها را برجسته می کند، توضیح هر گام در طول مسیر و پاسخ دادن به هر سوالی که ممکن است داشته باشید.
در پایان این دوره، شما با ایده های برنامه خود خواهید آمد و احساس اعتماد به نفس در توانایی های خود خواهید داشت برای ایجاد آنها.
کد بسته کاملی کامل برای این دوره در https://github.com/packtpublishing/the-art-of-oid-development-with-kotlin<br/ در دسترس است >
عنوان اصلی : The Art of Doing: Dive Into Android Development with Kotlin [Video
سرفصل های دوره :
نصب و راه اندازی:
پیش نمایش دوره
نصب و مقدمه
ایجاد یک پروژه
با استفاده از یک دستگاه مجازی
با استفاده از دستگاه فیزیکی
لینک ها به منابع مورد استفاده
کشف مبانی استودیو آندروید:
اکتشاف استودیو آندروید
جستجوی آشکار
بررسی فعالیت اصلی
کاوش طرح
بررسی روش های چرخه عمر
طرح خطی: نگاه اول:
طرح بندی خطی خطی: عرض، ارتفاع، اندازه، اندازه، و فاصله
طرح های خطی خطی: پوسته پوسته شده و وزن طرح
یادداشت سریع در مورد حداقل اهداف SDK
MOTIGE ME APP:
پیش نمایش برنامه من
ساختن طرح ما قسمت 1
ساخت طرح ما قسمت 2
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 1
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 2
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 3
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 4
counter app:
پیش نمایش ضد برنامه
ساختن طرح ما قسمت 1
ساخت طرح ما قسمت 2
ساختن طرح ما قسمت 3
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 1
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 2
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 3
طرح محدودیت: اولین نگاه:
محدودیت طرح بندی محدودیت 1
طرح پایه محدودیت 2
طرح بندی محدودیت محدودیت 3
Coin Flip App:
پیش نمایش برنامه Coin Flip
ساختن طرح ما قسمت 1
ساخت طرح ما قسمت 2
ساختن طرح ما قسمت 3
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 1
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 2
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 3
برنامه ردیاب پوشک:
پیش نمایش برنامه ردیاب پوشک
ساختن طرح ما قسمت 1
ساخت طرح ما قسمت 2
ساختن طرح ما قسمت 3
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 1
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 2
با استفاده از OnSaveInstanceState:
کاستی های برنامه ما
OnSaveInstancestate
کاستی های Onsaveinstancestate و راه حل ها
مشاهده اتصال:
چرا استفاده از اتصال؟
MOTIVATE ME با مشاهده قسمت 1
MILTIVATE ME با مشاهده قسمت 2
APP Counter با مشاهده قسمت 1
Counter App با نمایش قسمت 2
اتصال داده ها:
سکه تلنگر با بخش اتصال داده 1
سکه تلنگر با بخش اتصال بخش 2
سکه تلنگر با بخش اتصال بخش 3
ردیاب پوشک با بخش اتصال بخش 1
ردیاب پوشک با بخش اتصال بخش 2
قطعات و ناوبری: اولین نگاه:
یک قطعه چیست؟
تنظیم چند قطعه
فعال کردن کتابخانه ناوبری
راه اندازی اقدامات ناوبری
انتقال داده ها به قطعات با Args Safe
SCORE KEEPER APP:
پیش نمایش برنامه نگهبان
ساختن طرح ما قسمت 1
ساخت طرح ما قسمت 2
ساختن طرح ما قسمت 3
ساختن طرح ما قسمت 4
نوشتن کوتال ما بخش 1
نوشتن بخش Kotlin ما بخش 2
نوشتن بخش Kotlin ما بخش 3
نمایش مدل ها و داده های زنده: اولین نگاه:
مدل نمایش چیست؟
داده ها را در یک مدل مشاهده قرار دهید
با استفاده از داده های زنده و ناظران
Encapsulating داده های زنده
داده های مرتبط با داده های زنده
نمایش کارخانجات مدل
بسته شدن
کلیک کنید! برنامه:
کلیک کنید! پیش نمایش برنامه
کلیک کنید! قسمت 1
کلیک کنید! قسمت 2
کلیک کنید! قسمت 3
کلیک کنید! قسمت چهارم 4
کلیک کنید! قسمت 5 برنامه
متشکرم! :
با تشکر از شما برای تکمیل این دوره!
The Art of Doing: Dive Into Android Development with Kotlin
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.