در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
چگونه اتوماسیون Jira کار می کند، و چه مفاهیم، ویژگی ها و پیکربندی های دیگر شما می توانید برای استفاده از جیرا به طور موثر تر استفاده کنید؟ در این دوره، سوم در مدیریت پروژه های JIRA، مجموعه ای از عناصر اصلی اتوماسیون جیرا را کشف کرده و برخی از کارهای خود را در پروژه Jira خود به صورت خودکار می کند. نحوه تغییر هیئت مدیره کانبان خود را یاد بگیرید. سپس سایر مفاهیم و ویژگی های مانند پیکربندی مشترک را بررسی کنید، در حال اجرا اسپرینت های موازی و تسهیل چابک در مقیاس. پیدا کردن چگونگی ایجاد و پیکربندی پروژه های نسل بعدی، از جمله کنترل دسترسی، اضافه کردن مسائل و سفارشی کردن ویژگی های پروژه.
عنوان اصلی : Managing Jira Projects 3 Parts
سرفصل های دوره :
1 مقدمه:
[1] مرور دوره
[1] مدیریت پروژه ها
[2] شرکت ابر ابر مدیریت
[1] مدیریت نقش ها و مجوزها
[2] شرکت ابر ابر مدیریت
2 مدیریت تخته:
[1] مرور دوره
[1] مدیریت هیئت مدیره
[2] شرکت ابر ابر مدیریت
[1] تخته ها و پروژه ها
[2] شرکت ابر ابر مدیریت
[1] مدیریت مسائل
[2] شرکت ابر ابر مدیریت
[1] گزارش ها و داشبورد
[2] شرکت ابر ابر مدیریت
3 مفاهیم مفید و ویژگی های:
[1] مرور دوره
[1] اتوماسیون
[2] شرکت ابر ابر مدیریت
[1] مفاهیم و ویژگی های دیگر JIRA
[2] شرکت ابر ابر مدیریت
[1] ایجاد و پیکربندی پروژه های نسل بعدی
[2] شرکت ابر ابر مدیریت
Managing Jira Projects 3 Parts
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
مدیریت پروژه ها با JIRA : مدیریت هیئت مدیره
مدیریت پروژه های JIRA : مقدمه
مدیریت پروژه چابک با JIRA Cloud
مدیریت پروژه های JIRA : مفاهیم و ویژگی ها
مدیریت پروژه چابک با JIRA Cloud : پروژه، هیئت مدیره، و مسائل
مدیریت پروژه چابک با JIRA Cloud : فرآیند Lean و چابک
مدیریت پروژه های JIRA : مفاهیم و ویژگی های مفید
مدیریت پروژه چابک با JIRA Cloud: مباحث پیشرفته
مدیریت پروژه های JIRA : مدیریت هیئت مدیره