در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این آموزش، من فرآیند کامل ایجاد یک دارایی سلاح آماده بازی را پوشش می دهم، با هدف بازی های ویدئویی FPS مدرن. من خط لوله کار من را از ایجاد مدل های سخت افزاری بالا Poly
در Zbrush با استفاده از ویژگی Live Boolean نشان می دهم، سپس ایجاد مشکی پلی اتیلن کم در مایا.
همچنین روش های من از تکنیک های باز کردن و پخت را پوشش خواهم داد مطمئنا مدل پلی اتیل نهایی به نظر می رسد خوب و تمیز است.
و در نهایت من تجربه خود را در مورد نزدیک شدن به فرآیند بافت در نقاشی ماده ای که هدف از سلاح ها است، به اشتراک می گذارم و تمام فرایند بافت را از ابتدا تا پایان به پایان برساند با استفاده از هر ماده هوشمند
محتوای کامل نسخه:
- 31 فایل های ویدئویی کامل HD از فرایند کامل روایت از ایجاد دارایی آماده بازی (به زبان انگلیسی)
- صحنه های Zbrush برای مدل پلیر بالا
- FPS دست مش در برگزارها و خالی های خالی + بافت <br/ber
- صحنه مایا برای مدل پلی اتیلن پایین
- ماده نقاش Alphas
<br/- BR /> - FINAL MARMOSET FILE BACYBAG FILE FOR ALL IMAGES RENDERED
- MARMOSET TOURNGAG BAKER SCENE
- PSD FIL E با Bakes
- فایل PSD با Renders
- 2 تخته مرجع مورد استفاده برای این آموزش
عنوان اصلی : Handgun for Video games Tutorial | Complete edition
سرفصل های دوره :
01 بالا پلی
02 کم پلی
03 unwraping
04 پخت
05 Texturing
06 رندر
Handgun for Video games Tutorial | Complete edition
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.