در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بیاموزید که چگونه هنرمندان شخصیت با تجربه موجودات آماده تولید را برای یک خط لوله جلوه های بصری با این کارگاه عمیق Zbrush و Maya Modeling توسط هنرمند شخصیت ارشد دن ویس ایجاد می کنند. دن در این فرآیند خلاقانه برای ایجاد یک موجود پوسته پوسته ، از یک ایده ساده تا تحقق دارایی آماده تولید آماده برای یک خط لوله جلوه های بصری.
در این کارگاه 4.5 ساعت واد او با یک مفهوم خشن شروع می کند و این موضوع را بر اساس منابع واقعی زندگی اصلاح می کند. او نحوه مسدود کردن موجودی را بر اساس این منابع به اشتراک می گذارد و نشان می دهد که چگونه می توان با استفاده از Zbrush شکل های طبیعی را مجسمه سازی کرد. این کارگاه شما را از طریق تکنیک منحصر به فرد خود در ایجاد مقیاس و چین و چروک های با وضوح بالا راهنمایی می کند-همه با دست مجسمه می شوند. سرانجام ، او نشان می دهد که چگونه یک مدل پیچیده در مایا را مجدداً مورد استفاده قرار دهد ، بنابراین در شرایط کاملی برای بافت و تقلب قرار دارد. موجودات این عنوان شما را راهنمایی می کند که چگونه می توان یک ایده بسیار سست را به یک دارایی تولید جلا منتقل کرد در حالی که به شما بینشی از Zbrush و Maya می دهد تا گردش کار خود را سرعت بخشید.
عنوان اصلی : DESIGNING & MODELING A CREATURE WITH SCALES
سرفصل های دوره :
00 پیش نمایش
01 مقدمه
02 ایده طراحی بر اساس منابع
03 با استفاده از Zspheres بلوک می شود
04 شکل های اولیه
05 شکل ثانویه
06 مقیاس مجسمه سازی - قسمت 1
07 مقیاس مجسمه سازی - قسمت 2
08 رتوپولوژی
09 UV Unwrap & Layout
10 بازسازی جزئیات و پالایش
Designing & Modeling A Creature With Scales
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.