در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
مدل های یادگیری ماشین را بسازید و آنها را به صورت بصری سریع آموزش دهید.
عنوان اصلی : Train Deep Learning Agents in Unity Engine
سرفصل های دوره :
بررسی اجمالی دوره 00a:
پرونده های منبع
00b دوره های تعاملی ماموت مقدمه:
پرونده های منبع
00c بررسی اجمالی یادگیری ماشین:
01 یادگیری ماشین چیست
02 یادگیری عمیق چیست
03 شبکه عصبی چیست
04 Agents ML چیست
پرونده های منبع
00d C# اصول برنامه نویسی (پیش نیاز):
09.01 اصلاح رشته
09.02 برنامه نویسی رویه ای
10. تاریخ و زمان
11.01 اصلاح پرونده ها
11.02 دایرکتوری و کلاس مسیر
12 برنامه اشکال زدایی
پرونده های منبع
01 آنچه را که شما نیاز دارید نصب کنید:
01 Unity را نصب کنید
02 پایتون را نصب کنید
03 API ML-Agents را نصب کنید
04 ویرایشگر کد را نصب کنید
02 ساخت یک پروژه وحدت جدید:
01 ساخت یک پروژه جدید
02 یک محیط سه بعدی را با عامل و هدف بسازید
03 نحوه اشکال زدایی
پرونده های منبع
03 ساخت رفتار عامل یادگیری ماشین:
01 یک قسمت آموزشی جدید را شروع کنید
02 مشاهدات را جمع آوری کنید
03 نماینده پاداش برای یافتن هدف
04 حرکت اشتباه نماینده را مجازات کنید
پرونده های منبع
04 اتصال به صحنه:
01 عامل را به محیط و هدف وصل کنید
پرونده های منبع
05 مغز را آموزش دهید:
01 آموزش هایپرپارامترها را تعریف کنید
پرونده های منبع
06 نتایج آموزش را نشان می دهد:
01 ایجاد یک رابط کاربری گرافیکی
02 سرعت تمرین با سناریوهای تکراری
پرونده های منبع
Train Deep Learning Agents in Unity Engine
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Basic Python Web Scraping & Development Automation
ساخت بازی های موبایل با Unity, React, Redux
ساخت نمودارهای دو بعدی و سه بعدی بوسیله Python Matplotlib
دوره یک ساعته جی کوئری
برنامه نویسی برای والدین: استاد شوید
Build WordPress websites from scratch
مدل های تحول داده و ML با پایتون
استاد شدن در Deep Learning : خوشه بندی عکس ها بوسیله Keras
ساخت عامل های هوشمند برای Trade بوسیله شبکه های عصبی
Build smart contracts in the Rust coding language for NEAR