در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
توسعه بازی های ویدیویی و نحوه ساخت بازی های چشمگیر از ابتدا با موتور غیر واقعی
عنوان اصلی : The Complete 2020 Unreal Masterclass: Build 2D and 3D Games
سرفصل های دوره :
نمای کلی غیر واقعی:
نمای کلی غیر واقعی - قسمت 2
نمای کلی غیر واقعی - قسمت 3
یک بازی تیرانداز سریع ایجاد کنید:
دوره تصادف - تیرانداز - قسمت 1
دوره تصادف - تیرانداز - قسمت 2
دوره تصادف - تیرانداز - قسمت 3
دوره تصادف - تیرانداز - قسمت 4
دوره تصادف - تیرانداز - قسمت 5
سوئیچ پلت فرم غیر واقعی:
دوره تصادف - تعویض پلتفرم - قسمت 1
دوره تصادف - تعویض پلتفرم - قسمت 2
دوره تصادف - سوئیچ پلتفرم - قسمت 3
دوره تصادف - سوئیچ پلتفرم - قسمت 4
fps غیر واقعی:
دوره تصادف - تیرانداز FPS - قسمت 1
دوره تصادف - تیرانداز FPS - قسمت 2
دوره تصادف - تیرانداز FPS - قسمت 3
توسعه یک بازی مبتنی بر برجک:
دوره تصادف - برجک - قسمت 1
دوره تصادف - برجک - قسمت 2
دوره تصادف - برجک - قسمت 3
دوره تصادف - برجک - قسمت 4
یک سوئیچ دونده ایجاد کنید:
دوره تصادف - سوئیچ دونده - قسمت 1
دوره تصادف - سوئیچ دونده - قسمت 2
دوره تصادف - سوئیچ دونده - قسمت 3
دوره تصادف - سوئیچ دونده - قسمت 4
پرونده های دوره
یادگیری بیشتر در مورد موتور غیر واقعی:
شروع به کار در موتور غیر واقعی
حرکت در اطراف موتور غیر واقعی
جابجایی اشیاء در اطراف
اضافه کردن اشیاء به صحنه
اضافه کردن چراغ ها
اضافه کردن مؤلفه ها به اشیاء
صرفه جویی در کار
معرفی به طرح ها
طرح های سطح و طرح های شیء
تغییر اجزای موجود در درخت شی
مقدمه ای بر انواع متغیرها
تنظیم متغیرها و سرمایه گذاری
تنظیم و تبدیل متغیرها
چاپ به سیاهه و با استفاده از متغیرها
یادگیری در مورد نمونه سازی سریع:
نمونه سازی سطح
ساخت یک بازی قابل پخش
اضافه کردن منطق ضربه
ضد تخریب های مکعب
اضافه کردن یک تایمر
دور زدن
نور روی پرتابه
رنگ تصادفی
چراغ های نقطه ای
پروژه بسته بندی
نمونه سازی یک بازی تیراندازی:
تنظیم نمونه اولیه
گالری شلیک
فیزیک توپ
یک اسپاور ایجاد کنید
تکانه ها
از بین بردن توپ ها
اضافه کردن انفجار به توپ
اطلاعات بیشتر در مورد اشیاء تخم ریزی
صفحه نمایش
اصلاح مجدد
اضافه کردن تایمر
آزمایش نمونه اولیه
بسته بندی
نمونه سازی یک بازی تیراندازی:
نمونه سازی سطح
غیرفعال کردن برخورد مانع
هدف آتش سوزی در
سلامت توپ و تحول
اضافه کردن Spawner
توپ بالای اسپا
سیستم امتیاز دهی
کد اصلاح مجدد
همه توپ را بکشید
رفع مشکل انفجار
بهینه سازی انفجارها
اضافه کردن توپ نهایی
آزمایش بدون گرانش
توپ تندرست اسپا
اضافه کردن ضربه
اضافه کردن تایمر
از بین بردن کلاس ها
بنفش همه را می کشد
نتیجه گیری بخش
در مورد اصول موجود در چند نفره:
معرفی به طرح ها
اضافه کردن پخش کننده شروع می شود
ui اشکال زدایی
اضافه کردن کلکسیون
اضافه کردن یک رابط کاربری با جعبه
به روزرسانی UI
رفع مشکل
اصول یک رویال نبرد:
رویال را شروع کنید
چند نفره تنظیم شده است
رنگ پخش کننده
رنگ با کد
پیشخوان بازیکن
اقتدار سرور
تنظیم برچسب
"کف گدازه است":
تنظیم بازی
بازیگر گدازه راه اندازی کرد
سیاهههای مربوط و افزونگی
بررسی نقشه سطح
تنظیم مکعب برچسب
متغیرهای Gamemode
تنظیم قوانین جعبه
اشکالات و مسائل
سخنان پایانی
ساخت یک تیرانداز پیشرفته:
شروع
بارگیری انیمیشن ها
تنظیم شخصیت
پین کردن اسلحه به بازیکن
پرتابه پخش کننده
تخم ریزی پرتابه
سرعت پرتابه
سلامتی بازیکن
وانتهای بهداشتی
The Complete 2020 Unreal Masterclass: Build 2D and 3D Games
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Entry-Level Machine Learning: Image Generation Interview Q&A
Crafting a Low Poly Japanese Alley Scene in Blender 3.5
Adding Materials and Animation to a Train Model
تجزیه و تحلیل دیتا ساینس بوسیله Python, Seaborn در گوگل Colab
استفاده از یادگیری ماشینی و Python در بازی سازی با Unreal Engine
سوالات مصاحبه iOS: به عنوان یک توسعه دهنده تلفن همراه استخدام شوید
پایتون برای همه سنین و مبتدیان مطلق!
ساخت هوش مصنوعی به کمک Deep Learning در بازی سازی با Unity
Designing a Detailed 3D Watch in Blender 3.3
Adobe Lightroom: The Ultimate Guide to Photo Editing.