در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Simon Littlejohn، Simon Littlejohn، Simon Littlejohn، یک سری از اثرات را با استفاده از Houdini و Nuke، از تانک های خرد کننده استخوان به یک حمله شاخک باریک ایجاد می کند. سیمون به کارگاه به عنوان ایجاد یک شات کامل، از ابتدا تا انتها، فرایندها و تکنیک های خود را در طول مسیر نزدیک می کند.
با بیش از یک دهه تجربه صنعت، سیمون از طریق روش های مورد اعتماد و اعتماد خود برای رویه ای پیاده می شود منحنی های تولید با استفاده از حلقه ها، و نشان می دهد که چگونه این منحنی را به هر شخصیت متحرک با استفاده از Vex ساده اما قدرتمند متصل کنید. از آنجا، او دستور می دهد که چگونه این منحنی ها را در طول زمان در الگوهای بصری جالبی رشد می دهند و در نهایت هندسه 3D با وضوح بالا را از آنها ایجاد می کنند. تکنیک دوم در این کارگاه جزئیات نحوه ایجاد یک مسیر لجن پشت سر گذاشتن پشت سر گذاشته شده است. سیمون به اشتراک می گذارد چگونه این اثر بسیار قابل کنترل را بدون نیاز به شبیه سازی تلنگر ایجاد کنیم، که اغلب گران و غیر قابل پیش بینی است.
اثر زیر تمرکز بر روی تیراندازی تشک های وب را از بدن شخصیت متمرکز می کند و آنها را به محیط اطراف خود متصل می کند. سیمون توضیح می دهد که چگونه برای ایجاد محدودیت ها با استفاده از Vex ساده، و منحنی های متحرک را از طریق یک شبیه سازی طبیعت برای کمک به واقع گرایی اثر اجرا کنید. علاوه بر این، شما کشف خواهید کرد که چگونه الگوهای بسیار دقیق وب را ایجاد کنید که انیمیشن منحنی های خود را دنبال می کنند. برای اثر نهایی، سیمون تمام تکنیک های پوشش داده شده را برای ایجاد یک شاخدار که از دست کاراکتر قرار می گیرد، بازبینی می کند.
هر اثر نشان داده شده در این کارگاه بسیار قابل انعطاف است و می تواند برای طیف گسترده ای بازپرداخت شود از نیازها در بخش نهایی آموزش، سیمون در مورد چگونگی سایه و ارائه اثرات، و ارائه افکار نهایی خود و همچنین بازنگری از رندر نهایی را ارائه می دهد.
منابع قابل دانلود با این کارگاه شامل پروژه Houdini و شخصیت فایل ها
عنوان اصلی : CREATING AN FX PRODUCTION SHOT IN HOUDINI
سرفصل های دوره :
01 معرفی
02 Houdini Workspace Setup
03 تنظیم صحنه و آماده سازی شخصیت
04 برای حلقه ها و پیدا کردن کوتاه ترین مسیر
05 رنگ منحنی و پیوستن به بدن متحرک
06 رو به رشد منحنی ها با استفاده از Vex
07 شکل دادن رنگ آمیزی و مشبک منحنی
08 تغییر شکل با SOP حل کننده
09 ایجاد یک دنباله Goop با Sops Solver
10 ساختمان و انیمیشن انیمیشن - قسمت 1
11 ساختمان و انیمیشن Webbing - قسمت 2
12 شبیه سازی سیم در Vellum
13 ایجاد هندسه مارپیچی از سیم
14 ساخت گره های همبستگی برای سیم جین
15 تیراندازی به سمت CAM
16 ترفند نهایی، نهایی رندر و بسته شدن افکار
CREATING AN FX PRODUCTION SHOT IN HOUDINI
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.