وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

راهبردهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه

سرفصل های دوره

ارتباطات بازاریابی قطع شده مشتریان را مختل می کند و می داند که چه نام تجاری برای آن چه می کند و چرا باید آن را خریداری کنید. از سوی دیگر، یک استراتژی ارتباطی بازاریابی یکپارچه، پیام های سازگار و مرتبط را در زمینه های لمسی تضمین می کند تا از رقابت ها متمایز شود و مشتریان را جذب و حفظ کند. در این دوره، مربی دینا شاپیرو چگونگی شناسایی و غلبه بر موانع ادغام را پوشش می دهد؛ نحوه انجام تجزیه و تحلیل SWOT برای تمایز از رقبا؛ نحوه استفاده از داستان سرایی نام تجاری برای ادغام استراتژی بازاریابی خود؛ و چگونه می توانید بینش های مشتری را برای ادغام در میان نقاط لمسی پرداخت شده به دست آورده و اندازه گیری و بهینه سازی کنید.

پیوستن به دینا به عنوان او نمونه هایی را به اشتراک می گذارد و ابزارهایی که باید یک استراتژی ارتباطی بازاریابی یکپارچه بنویسید که به شما کمک می کند تا مشتریان را درگیر کنید، نام تجاری خود را ایجاد کنید و همکاری تیم داخلی را بهبود بخشید.

عنوان اصلی : Integrated Marketing Communications Strategies

سرفصل های دوره :

مقدمه:
ارتباطات بازاریابی یکپارچه چیست؟
1. شناسایی و غلبه بر موانع:
شناسایی چالش های ادغام بازاریابی
غلبه بر موانع ادغام بازاریابی
مثال: غلبه بر موانع ادغام
2. می دانم رقابت شما:
مجموعه رقابتی خود را تعریف و متمایز کنید
تبدیل SWOT به تجزیه و تحلیل فرصت
مثال: شناسایی فرصت های بازار
3. استراتژی و مارک خود را تنظیم کنید:
ادغام با نام تجاری خود شروع می شود
جذاب مشتریان با داستان سرایی نام تجاری یکپارچه
Storytelling نام تجاری در عمل
4. اهرم بینش مشتری:
Omnichannel vs. بازاریابی یکپارچه
کمک به نام تجاری خود با مشتریان ارتباط برقرار کنید
مثال: پرداخت شده، متعلق به، ادغام به دست آمده
5. اندازه گیری و بهینه سازی:
اندازه گیری با KPI یکپارچه
بهینه سازی با داشبورد عملکرد
مثال: KPI یکپارچه
نتیجه گیری:
IMC یک فرآیند مداوم است

نمایش سرفصل های انگلیسی

Integrated Marketing Communications Strategies

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: LY13790
حجم: 303 مگابایت
مدت زمان: 51 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰
راهبردهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه
راهبردهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه 1
راهبردهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه 2
راهبردهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه 3
راهبردهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه 4
راهبردهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه 5
راهبردهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید