در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
درک اصول طراحی پوستر یک راهنمای تجربی برای طراحی پوستر تجاری معاصر و همچنین مواد تشکیل دهنده آن است. از عناصر داستان نویسی، از طریق طراحی عنوان درمان، و الزامات فنی، به تصمیمات طراحی شده با داده ها برای طراحی موثر برای انتقال داستان ها و ارائه پیام های خاص به مخاطبان مورد نظر.
پوستر چیست؟ مهمتر از همه: نقش پوستر چیست؟ نشستن و استراحت در حالی که یادگیری چرخه کامل زندگی یک پوستر موفق - به عنوان مدافع توسط یک مدیر طراح و هنر با بیش از دو دهه تجربه تجربه کمپین های سرگرمی برای مشتریان سرگرمی. لایه توسط لایه، Tomasz پیاده روی از طریق نمونه های پوستر منتشر شده و برجسته نشانه ها و تکنیک های مهم است که همه طراحان باید توجه داشته باشند.
اگر شما تا به حال خود را متوجه شده اید تعجب کنید که چگونه بزرگترین استودیو هالیوود رویکرد طراحی پوستر، این کارگاه برای شما مناسب است . Tomasz در مورد چگونگی طراحی از درون یک تیم، چگونگی غلبه بر چالش ها، توضیح می دهد و توضیح می دهد که چه کمپین های تجاری معمولی در دنیای واقعی ظاهر می شوند. این کارگاه برای طراحان گرافیک، داستان نویس های بصری و کسانی است که از هنر طراحی عالی قدردانی می کنند.
عنوان اصلی : UNDERSTANDING THE PRINCIPLES OF POSTER DESIGN
سرفصل های دوره :
00 پیش نمایش
01 پیشگفتار
02 مقدمه ای بر پوسترها
03 پوسترهای تجاری VS.
04 سیستم های طراحی پوستر
05 ابزار مورد استفاده در فرآیند طراحی پوستر
06 ژانرهای پوستر
07 مقیاس و خوانایی
پوستر مواد تشکیل دهنده
09 داستان
10 عنوان درمان
11 کامپوزیت
12 بلوک صورتحساب
13 پس زمینه
14 کاراکتر
15 قالب
16 داده
17 یک چیز دیگر
UNDERSTANDING THE PRINCIPLES OF POSTER DESIGN
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.